کرونا یک برنامه ۵۰ ساله را تعطیل کرد

سرنا_عذرا وکیلی ـ گوینده و تهیه کننده پیشکسوت رادیو ـ سال هاست که در عرصه ی هنر با صدای زیبایش برنامه رادیویی «سلام کوچولو» را گویندگی می کند.

کرونا یک برنامه ۵۰ ساله را تعطیل کرد

حالا او از تعطیلی این برنامه ۵۰ ساله خبر می دهد و می‌گوید: کرونا این برنامه را تعطیل کرده است و معلوم هم نیست که چه زمان از سر گرفته شود.

عذرا وکیلی درباره شرایط فعلی ساخت این برنامه گفت: بعد از ماجرای کرونا، برنامه «سلام کوچولو» را تعطیل کردیم و فعلا قصد نداریم که ادامه دهیم.

این گوینده در پاسخ به این سوال که آیا بچه‌های امروز هم رادیو گوش می‌دهند؟ گفت: بله؛ اگر برنامه‌ای ویژه و باب پسند بچه‌ها پخش شود، رادیو گوش می‌کنند. باید فکر کرد که چگونه و چطور می‌توان برای بچه‌ها برنامه سازی کرد. اگر حساب شده و جذاب باشد، می‌توانیم بچه‌ها را به سمت رادیو جذب کنیم.

او در عین حال با اشاره به تمایل کودکان به رسانه‌های جدیدتر عنوان کرد: الان بچه‌ها به سمت رسانه‌های جدید گرایش پیدا کرده و به سمشان کشیده می‌شوند. البته گروه سنی که به سمت رسانه‌های جدید می‌رود اگر خردسال باشند باید با حمایت پدر و مادر از محتوای رسانه‌های جدید استفاده کنند.

این گوینده در همین راستا یک برنامه خوانش کتاب را برای کودکان در پایگاه ایرانصدا اجرا می‌کند که درباره این برنامه توضیح داد: یک برنامه کتاب خوانی برای ایرانصدا دارم که در آن کتابی درباره کودک و مربوط به گروه سنی الف و ب خوانش می‌شود و یک جلدش را قرار است من اجرا کنم.

عذرا وکیلی در پایان درباره دیگر برنامه هایی که برای کودکان دارد، گفت: شبکه اقتصاد هم یک برنامه قصه گویی برای شب بچه‌ها طراحی کرده است. این برنامه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود و ایرانصدا هم حمایت می‌کند و قسمت‌های ضبط شده برنامه را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۱۳۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت