ساخت برنامه های طنز با مشارکت مردم

سرنا_سامانه تعاملی رادیو صبا با هدف دریافت فایل های صوتی و مکتوب شنوندگان این شبکه، راه اندازی شد.

ساخت برنامه های طنز با مشارکت مردم

افتخاری ـ مدیر رادیو صبا ـ درباره راه اندازی سامانه «هدهد» گفت: امروز یکی از مهمترین ماموریت های رسانه ای تعامل با مخاطب و تولید ۳۶۰ درجه است. رادیو صبا هم در این مسیر قرار دارد و بنا دارد بخشی از برنامه های خود را به تولیدات شنوندگان خود اختصاص دهد.

افتخاری با اشاره به راه اندازی برنامه «زیر چتر لبخند» افزود: این برنامه که هر شب ساعت ۲۱ پخش می شود، یک برنامه تعاملی است و مخاطبان می توانند تولیدات طنز خود را به این برنامه ارسال کنند، این برنامه ضمن پخش آثار مردمی آنها را در یک مسابقه شرکت می دهد و برندگان هر فصل فرصت همکاری با شبکه را پیدا می کنند.

مدیر رادیو صبا این اتفاق را مختص یک برنامه ندانست و گفت: برنامه های «صباهنگ» و «یخ در بهشت» هم آثار مردمی را دریافت می کنند، «صباهنگ» طنزآهنگ های تولید شده و «یخ در بهشت» متون طنز تولید شده توسط شنوندگان را دریافت و در برنامه پخش می کنند.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا جشنواره تولیدات مردمیبرگزار می شود؟ گفت: جشنوارهای مردمی برکات زیادی برای رادیو داشته است و این راهی که آغاز شده است مقدمات راه اندازی جشنواره «زیر چتر لبخند» خواهد بود. اگر مخاطبان در ارسال اثر فعال ظاهر شوند حتماً جشنواره هم خواهیم داشت.

گفتنی است سامانه تعاملی «هدهد» از طریق پایگاه اینترنتی رادیو صبا به نشانی www.radiosaba.ir در دسترس عموم است.

منبع: روابط عمومی رادیو صبا

کد مطلب: ۲۱۷۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت