علی سلیمانی تا همین چند روز قبل خنده روی لب مخاطب می نشاند

سرنا_مدیر شبکه سه سیما درگذشت علی سلیمانی را تسلیت گفت و در عین حال از بازی این هنرمند فقید در سریال "وضعیت زرد" که به تازگی از این شبکه روی آنتن رفت، یاد کرد.

علی سلیمانی تا همین چند روز قبل خنده روی لب مخاطب می نشاند

پیام تسلیت علی فروغی - مدیر شبکه سه سیما در پی درگذشت علی سلیمانی هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون دست تقدیر، بار دیگر هنرمندی متعهد و مردمی را از ما گرفت و دوستداران آن بازیگر دوست داشتنی را متاثر کرد.

همین چند روز پیش و قبل از آغاز ماه محرم بود که یکی از آخرین نقش آفرینی های مرحوم علی سلیمانی در سریال "وضعیت زرد" شبکه سه مثل همیشه خنده بر روی لب مخاطب نشاند و حالا امروز، خبر درگذشت بازیگری که همیشه تماشای هنرآفرینی اش مایه نشاط و مستوجب لبخند مردم بود، بسیاری را اندوهگین کرد.

نام علی سلیمانی با آثار خوشنام و ماندگاری چون "سفر به چزابه"، "تنگه ابوقریب"، "بی پولی" و سریال هایی چون "روشن تر از خاموشی"، "وضعیت سفید"، "سقوط یک فرشته" و "وارش" و مجموعه ای از تئاترهای آئینی ماندگار گره خورده است و سرانجام هم در ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

شبکه سه سیما درگذشت این هنرمند گرانقدر و متعهد را به خانواده ایشان و جامعه هنری کشور تسلیت عرض می‌کند و غفران و رحمت واسعه الهی را برای ایشان مسئلت می نماید."

منبع: روابط عمومی صداوسیما

کد مطلب: ۲۱۸۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت