پخش فیلم‌های سینمایی با بازی آتیلا پسیانی در شبکه نمایش + زمان پخش

شبکه نمایش، در هفته پیشِ رو (۱۳ تا ۱۹ شهریور)، به مرور آثار آتیلا پسیانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می‌پردازد.

پخش فیلم‌های سینمایی با بازی آتیلا پسیانی در شبکه نمایش + زمان پخش

شبکه نمایش، فیلم‌های سینمایی را که هفته پیش رو (۱۳ تا ۱۹ شهریور)، روی آنتن خواهد برد، معرفی کرد. بر این اساس، ۴۲ فیلم در شش بسته زمانی، پخش خواهند شد.

فهرست و زمان پخش این فیلم‌ها، به شرح زیر است:

ساعت ۱۳: فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی، در این ساعت روی آنتن شبکه نمایش خواهند رفت که در هفته پیشِ رو، به ترتیب روز پخش عبارتند از: «ماه در سایه»، «با هم در خانه»، « برگ و باد »، «مهریه»، «جمعه دوازده و چهل دقیقه»، «گوشی قرمز» و «دایان باخ».

ساعت ۱۵: فیلم‌های ویژه تابستان شبکه نمایش، هر روز در این ساعت پخش خواهند شد که در هفته پیشِ رو، به ترتیب روز پخش عبارتند از: «رویای طلا»، «برف و شمشیر»، «فانوس سبز»، «جک آیریش: لکه سیاه»، «آدم کوچولوها»، «سفر آیلو» و «نامه‌رسان».

ساعت ۱۹: فیلم‌های منتخب خانوادگی، در این ساعت روی آنتن خواهند رفت که عبارتند از: «شیطان درون»، «تاکسی ۵»، «کودکی در زمان»، «گل برفی و بادبزن سری»، «بن ویل»، «جنون رقابت» و «نابغه».

ساعت ۲۱: فیلم‌های منتخب با بازی آتیلا پسیانی، در هفته پیشِ رو، برای این ساعت از شبکه نمایش در نظر گرفته شده‌اند. «دو فیلم با یک بلیت»، «روز شیطان»، «سیانور»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «تخت جمشید، سر رزولت»، «مجردها» و «پرواز پنجم ژوئن»، فیلم‌هایی هستند که با حضور این بازیگر، روی آنتن تلویزیون خواهند رفت.

ساعت ۲۳: «راکت»، « اعجوبه» ، «وثیقه»، «مکزیکی»، «کما»، «بیست و چهار» و«قوچ»، فیلم‌هایی هستند که در این ساعت، پخش خواهند شد.

«قوچ»، فیلمی تازه است که برای نخستین بار، از شبکه نمایش پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال ۲۰۲۰ استرالیا و ساخته جرمی سیمز است. فیلم درباره دو برادر پرورش دهنده قوچ است که سال‌هاست با هم مشکل دارند و قهر هستند. اما همه‌گیر شدن یک بیماری، همه چیز را تغییر می‌دهد. سم نیل و مایکل کاتون، از بازیگران این فیلم هستند.

ساعت ۱ بامداد: منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته شبکه نمایش، به ترتیب روز پخش، عبارتند از: «خشم اژدها»، «بیگانه‌ای در ترن» «چهارصد ضربه»، «خوشه‌های خشم»، «مجبور»، «بازگشت بورسالینو» و «پاپیون».

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۳۵۳۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت