آخرین خبرها درباره سریال پایتخت 7

فصل تازه پایتخت محبوب‌ ترین سریال دهه نود فعلا ساخته نمی‌شود.

آخرین خبرها درباره سریال پایتخت 7

‌«پایتخت۷» در بن‌ بست

«تولید فصل هفتم پایتخت در سال ۱۴۰۰ قطعا منتفی است چرا که قرار است الهام غفوری طرح دیگری را به کارگردانی سیروس مقدم وارد مرحله تولید کند.»

پایتختی که بسیاری بعد از حواشی فصل ششم، و موضع‌گیری تند و عجیب رییس صداوسیما کارش را تمام شده می‌دانستند. اما با تغییر معاونت سیما، بحث فصل هفتم این سریال دوباره جدی شد و حتی گفت‌وگو با بازیگران آغاز شد.

حواشی این فصل اما از همان ابتدا آغاز شد و سارا و نیکا خبر حذفشان از پایتخت را توسط صداوسیما، رسانه‌ ای کردندهمزمان رسانه‌ های اصولگرا هم شروع به حملات گسترده به شخص محسن تنابنده کردند. عجیب ترین اتفاق اما گزارش خبرگزاری رسمی صداوسیما علیه ساخت پایتخت بود که شایعه اختلافات داخلی در سازمان صداوسیما بر سر این سریال را قوت بخشید.

حاصل این اتفاقات انتشار نامه انصراف محسن تنابنده از ساخت این فصل پایتخت بود. دو قسمتی که برای پایان حواشی این سریال ساخته شدند هم توسط صداوسیما بدون اطلاع‌رسانی و در زمانی نامناسب پخش شدند در همین شرایط اما این دو قسمت جزو پربیننده‌ ترین مجموعه‌های نوروز شدند.

نتیجه همه این ماجراها و کشمکش‌ها اما بن‌بست در ساخت ادامه‌ی محبوب‌ترین سریال دهه نود بوده است. ماجرای صداوسیمایی که محبوبیت و درآمدهای «پایتخت» را می‌خواهد، اما جرات ایستادن پای این سریال را ندارد. 

منبع: روزنامه هفت صبح

 

کد مطلب: ۳۵۴۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت