واکنش وزیر ارشاد به حاشیه‌های «ساترا»/ این بحث باید بدون جنجال رسانه‌ای حل شود

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی در جواب سئوالی مبنی بر مواضع این وزارتخانه به برخی حاشیه‌های پیرامونی «ساترا» گفته است این بحث باید بدون جنجال رسانه‌ای حل شود.

واکنش وزیر ارشاد به حاشیه‌های «ساترا»/ این بحث باید بدون جنجال رسانه‌ای حل شود

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی روز شنبه سوم مهر در حاشیه آیین بازگشایی هنرستان‌های هنرهای زیبای کشور در جمع خبرنگاران به پرسش‌های آن‌ها پاسخ داد.

اسماعیلی در پاسخ به پرسشی درباره تازه‌ترین اقدامات وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی درباره انتصاب مدیران جدید معاونت‌های مختلف این وزارتخانه و احتمال ابقای برخی از مدیران فعلی ارشاد تا زمان فرا رسیدن رویدادهای هنری فجر گفت: «فرآیند تغییر و تحولات مدیریتی در وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی تقریباً انجام شده و ما به زودی انتصابات جدید را خواهیم داشت. البته برخی از دوستان هم در بخش‌های مختلف ابقا شدند. چند تغییر هم داشتیم که طی هفته پیش رو به طور رسمی معرفی خواهند شد.» 

او در جواب سئوالی مبنی بر مواضع وزارت فرهنگ‌وارشاد اسامی به برخی از حاشیه‌های پیرامونی «ساترا» و انتقاداتی که تعدادی از هنرمندان و صنوف مختلف خانه سینما درباره نحوه مدیریت این مجموعه روی مجوز آثار تصویری داشته‌اند، توضیح داد: «من در جریان جزییات این شرایط طی سال‌های اخیر بوده‌ام و معتقدم بدون جنجال رسانه‌ای این بحث باید حل شود و چند روز پیش هم گفته‌ام. موضوع نیز کاملاً روشن است و ما باید همه اقدامات را در چارچوب قانون انجام بدهیم.» 

اسماعیلی گفت: «ما طی روزهای اخیر با شورای عالی فضای مجازی، دوستان در مجلس شورای اسلامی، سازمان صداوسیما در هفته اخیر گفت‌وگوهای خوب و فشرده‌ای داشتیم و کار در حال جمع‌بندی است که به زودی در مراکز قانونی تصمیم‌گیری این ماجرا اتفاق می‌افتد. قطعاً ما معتقد هستیم که جایگاه نظارتی و شأن وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی در مسیری که تا به امروز ادامه داشته باید ادامه پیدا کند و اگر ابهامی در این زمینه هست و مسائل جدیدی پیش آمده که نیازمند تصمیم‌گیری جدید است باید با رعایت قوانین و رویه‌های موجود تصمیم‌گیری شود.»

منبع: مهر

کد مطلب: ۳۵۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت