صحبت‌های تاثیرگذار یک جانباز / اگر به عقب برگردم همسرم را انتخاب نمی‌کنم

«ماه در می‌زند» در تازه‌ترین قسمت خود میزبان یک جانباز متفاوت جبهه‌های جنگ و همسرش بود.

صحبت‌های تاثیرگذار یک جانباز / اگر به عقب برگردم همسرم را انتخاب نمی‌کنم

برنامه تلویزیونی «ماه در می‌زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن می‌رود، جمعه شب میزبان یکی از جانبازان متفاوت جبهه‌های جنگ ایران و عراق بود. مجتبی مروتی که با اصابت ترکش‌های خمسه خمسه بخش زیادی از صورت خود را از دست داده و بیش از ۶۰بار تحت عمل جراحی قرار گرفته در این برنامه به همراه همسرش به روایت قصه ازدواجشان پرداختند.

حبیبه‌سادات موسوی همسر این جانباز جنگ با بیان اینکه وظیفه خودم دانستم با مردی که به خاطر کشورش جانش را به خطر انداخته بود ازدواج کنم گفت: پدرم با این ازدواج مخالف بود ولی من محو غیرت آقای مروتی شدم و با او ازدواج کردم و به خاطر این ازدواج ترک تحصیل کردم.

مجتبی مروتی هم در بخشی از روایتش گفت: ما هیچ‌وقت به اختلاف بزرگی نخوردیم که منجر به دعوا شود. اما اگر به سال۶۴ برگردم همسرم را برای ازدواج انتخاب نمی‌کنم. نه اینکه دوستش نداشته باشم. برای اینکه واقعا سختی و زجر کشیده. من بارها و بارها برای سختی‌هایی که بچه‌ها، همسرم و خودم کشیدیم، غصه خوردم. به ویژه برای خودم. چون تحمل وضعیتی که من داشتم خیلی سخت بود. برای دختر نوجوان من سخت بود که در خیابان من را می‌دیدند و مسخره می‌کردند. نمی‌دانستند که جانباز جنگ هستم.

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت۱۹و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

 

کد مطلب: ۳۵۴۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت