نیلوفر کوخانی بازیگر «سرجوخه» شد

یکی از بازیگران اصلی سریال «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی معرفی شد.

نیلوفر کوخانی بازیگر «سرجوخه» شد

ضبط درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» در داخل و خارج کشور به صورت همزمان ادامه دارد و شهرک دفاع مقدس و سایت هلی کوپتری هلال احمر از آخرین لوکیشن ها بوده است.

نیلوفر کوخانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این سریال حضور دارد که پس از «سارق روح»، «ترور خاموش» و «خانه امن» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است.

ایفاگر نقش تابان که با سریال «خانه امن» به عنوان بازیگر معرفی شد، در «سرجوخه» نقش رزیتا معروف به رزی را بازی می کند که شخصیت مقابل کیان در این سریال است. او همچنین در سریالهای «مردم معمولی» و «هم بازی» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

سامان صفاری در نقش «کیان»، حمیدرضا محمدی در نقش «غلامرضا» و آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی بازیگرانی هستند که تا به حال حضور آنها در سریال رسانه‌ای شده و تا زمان پخش باقی کاراکترها هم به مرور معرفی خواهند شد.

«سرجوخه» به نویسندگی حسین امیرجهانی با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

این سریال یک درام امنیتی_ اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۳۵۴۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت