بازیگر شهرزاد: فکر نمی‌کردم کار خبرنگاران تا این حد سخت باشد

پرویز فلاحی‌پور گفت: با بازی در سریال «بی نشان» و ایفای نقش خبرنگار به خوبی با سختی‌های کار خبرنگاران آشنا شدم و راستش را بخواهید فکر نمی‌کردم کار خبرنگاران تا این حد سختی داشته باشد.

بازیگر شهرزاد: فکر نمی‌کردم کار خبرنگاران تا این حد سخت باشد

پرویز فلاحی‌پور درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «بی نشان» به کارگردانی راما قویدل هستم این سریال پیرامون زندگی یک خبرنگار است که سعی می‌کند مسائل اعتقادی خود را داشته باشد و پیرو این اعتقادات به کار خود ادامه دهد.

این بازیگر تلویزیون پیرامون نقش خود در سریال «بی نشان» ابراز کرد: من نقش همان خبرنگار که شخصیت اصلی این مجموعه است را ایفا می‌کنم، به هر حال این نقش به دلیل اینکه در قالب زندگی یک خبرنگار است چالش‌های خاص خود را برایم داشته است اما سعی می‌کنم از پس آن بر بیایم و با آنچه که راما قویدل در مجموعه هدایت می‌کند و آنچه در ذهن خودم وجود دارد امیدوارم تا نتیجه کار خوب از آب در بیاید و حاصل کار را مردم بپسندند.

بازیگر سریال «شهرزاد» در همین راستا ابراز کرد: با بازی در سریال «بی نشان» و ایفای نقش خبرنگار به خوبی با سختی‌های کار خبرنگاران آشنا شدم و راستش را بخواهید فکر نمی‌کردم کار خبرنگاران تا این حد سختی داشته باشد.

فلاحی‌پور با اشاره به سختی کار خبرنگاران اظهار کرد: نمی‌دانستم خبرنگاران برای انتقال اخبار صادقانه تا این حد مورد هجمه قرار می‌گیرند از همین رو این نقش در سریال «بی نشان» برای من خیلی جالب بود و از طرفی نقش این خبرنگار و اینکه تلاش داشتم آن را طبیعی در بیاوریم بعد دیگری از چالش‌های حضورم در مجموعه تلویزیونی راما قویدل بوده است.

وی پیرامون روند قصه و اتفاقات موجود در سریال «بی نشان» بیان کرد: قصه سریال «بی نشان» و روند اتفاقاتی که در آن می‌افتد تا ما را به انتهای داستان برساند از ابعاد پیچیده این مجموعه بوده است.

منبع: میزان

کد مطلب: ۳۵۴۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت