وقتی عروس خانواده روی صورت خواهرشوهر اسید پاشید!

«ماه در می‌زند» در تازه‌ترین برنامه خود میزبان دو قربانی اسیدپاشی بود.

وقتی عروس خانواده روی صورت خواهرشوهر اسید پاشید!

«ماه در می‌زند» ویژه‌برنامه شبکه دو برای ایام محرم و صفر که به کارگردانی و طراحی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن می‌رود، سه‌شنبه‌شب میزبان فاطمه قاسمی و نرگس الحلفی دو قربانی معضل اسیدپاشی بود که به روایت قصه خود پرداختند.

فاطمه قاسمی یکی از مهمانان برنامه ماجرای هولناک روزی که صورتش با اسید دچار سوختگی شدید شد گفت: تازه نامزد کرده بودم و روزهای خوبی را می‌گذراندم. همسر برادرم از من خواست برای نگهداری از فرزندش به خانه‌شان بروم. قرار بود شب را آنجا بخوابم و صبح فردا برادرم و همسرش برای کاری بیرون بروند. صبح درحالی از خواب بیدار شدم که یک نفر که صورتش را پوشانده بود با یک شال سعی داشت خفه‌ام کند. از چشمانش او را شناختم و وقتی داشتم خودم را از دستش رها می‌کردم پارچ اسید را که نزدیک دستش گذاشته بود روی صورتم ریخت.

فاطمه در ادامه از شرایط این روزهایش گفت: یک سال اول حتی در آینه نگاه نمی‌کردم اما بعد از مدتی تصمیم گرفتم خودم را بپذیرم‌ و حالا مشغول کارهای هنری و ساخت محتواهای انگیزشی هستم.

نرگس دیگر مهمان برنامه بود که همسر سابقش بعد از آن که از بازگشت او به زندگی ناامید می‌شود با اسید صورتش را می‌سوزاند. او که پس از این اتفاق بینایی خود را از دست داده از ماجراهای دردناک و جراحی‌های سخت پس از این اتفاق تلخ گفت و از آرزویش: هر روز می‌گویم خدایا من یک بار دیگر بتوانم زیبایی‌های دنیای تو را ببینم و هنوز امیدوارم به اینکه یک روز دوباره بتوانم دنیا را ببینم.

«ماه در می‌زند» هر شب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

منبع: روابط عمومی برنامه

کد مطلب: ۳۵۴۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت