خاطره تلخ کمند امیرسلیمانی از ابتلای برادرش به کرونا / پزشکان سپند را جواب کردند

کمند امیرسلیمانی در برنامه «احوالپرسی» درباره حال وخیم برادرش، سپند امیر سلیمانی بر اثر ابتلا به کرونا صحبت کرد.

خاطره تلخ کمند امیرسلیمانی از ابتلای برادرش به کرونا / پزشکان سپند را جواب کردند

کمند امیرسلیمانی، بازیگر تلویزیون، برای اولین‌بار از احتمال مرگ برادرش در اثر ابتلا به کرونا صحبت کرد.

این بازیگر که مهمان اولین قسمت برنامه «احوالپرسی» بود ابتدا درباره شرایط سخت همه‌گیری ویروس کرونا گفت: «ما در هر دوره‌ای باید سعی کنیم بنا به اقتضای آن دوران زندگی کنیم تا سختی‌ها بگذرد. همانطور که ما در نوجوانی‌مان جنگ و پیامدهای آن را تحمل کردیم، امروز هم باید کرونا و پیامدهای آن را تحمل کنیم. زمان جنگ و بمباران‌ها مرتب برق‌ها قطع می‌شد و ما زیر نور شمع درس می خواندیم و مشق می‌نوشتیم. اما بالاخره آن سختی‌ها هم تمام شد. بنابراین امروز هم باید سعی کنیم با شرایط کنار بیاییم و نگذاریم کرونا زندگی ما را مختل کند و بر جریان روزمره و طبیعی زندگی‌مان غلبه کند.»

او در ادامه از دورانی که برادرش، سپند امیرسلیمانی، به کرونا مبتلا شده بود و تجربیات سختش گفت: «حدود پنج ماه پیش سپند کرونا گرفت و ریه‌اش درگیر شد. متاسفانه دارویی که برای درمان ریه او تجویز کردند باعث شد که روده‌اش سوراخ شود. بعد از آن عفونت وارد خونش شد و کل بدن را گرفت. سپند به شوخی در توصیف مریضی‌اش می‌گوید به جز مرگ همه اتفاق‌های کرونا را تجربه کردم.»

امیرسلیمانی درباره نادر بودن این عوارض گفت: «وقتی برادرم را در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کردند پزشک معالجشان من را صدا کردند و گفتند شرایط برادرتان بسیار وخیم است و دیگر خیلی از دست ما کاری بر نمی‌آید و باید صبر کنیم و امیدوار باشیم که بتواند از این شرایط عبور کند. من همان موقع تصمیم گرفتم درباره این موضوع با هیچ کس صحبت نکنم و به خصوص به پدر و مادرم چیزی نگویم و این موضوع را پیش خودم نگه دارم.»

این بازیگر مشهور درباره علت این تصمیمش گفت:«نمی‌خواستم این انرژی منفی پخش شود و حتی هر کسی لطف می‌کرد و حال سپند را می‌پرسید تاکید می‌کردم که خوب است و به زودی بهتر هم می‌شود. به همین ترتیب هفته بسیار بدی را سپری کردم چون دیگر پزشکان هیچ امیدی به بهبودی سپند نداشتند. خدا را شکر به خیر گذشت و این اتفاق درس‌های مهمی برای من داشت و فهمیدم چقدر چیزهایی ساده‌ای در زندگی‌مان وجود دارد که باید هر روز بابت آنها شکرگزار باشیم در حالیکه اصلا آن‌ها را نمی‌بینیم.»

«احوالپرسی» برنامه جدید شبکه دو به سردبیری و نویسندگی سارا کنعانی، کارگردانی ندا غفاری و تهیه کنندگی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای مسعود روشن‌پژوه است که هر پنجشنبه بعد از اخبار ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

 

کد مطلب: ۳۵۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت