چرا ساخت فصل تازهِ سریال «بچه مهندس» متوقف شده است؟

نویسنده سریال «بچه مهندس» درباره ساخت فصل جدید این سریال با بیان این‌که پیش‌تر، طرح آن را به تلویزیون ارائه کرده است، اظهار کرد: «در حال حاضر طرح «بچه مهندس» و برخی دیگر از طرح‌های همکاران‌مان متوقف شده است تا نظرات نهایی از طریق آقای جبلی و شورای مورد اعتمادش داده شود.»

چرا ساخت فصل تازهِ سریال «بچه مهندس» متوقف شده است؟

حسن وارسته درباره طرح فصل جدید این سریال و طرح‌هایی که این روزها پس از حضور ریاست جدید سازمان با بررسی بیشتری مورد تصویب و تایید قرار می‌گیرند، توضیح داد: «پیش از این سه طرح با عنوان‌های «بچه مهندس»، «مغلوب» و «ترنج» را به تلویزیون ارائه داده‌ام که به دلیل تغییر مدیریت، متوقف شده‌اند. قرار بود وارد فاز نگارش «بچه مهندس» شویم که با تغییر مدیریت فعلا متوقف شدیم. هنوز نمی‌دانیم آقای جبلی چه تصمیم و ساز و کاری برای سریال‌ها خواهند داشت، اما نکته‌ای که مهم است این است که با این تصمیم گیری عجیب و غریب، معیشت خیلی از همکاران ما به خطر افتاده است.»

او درباره  ساخت فصل جدید «بچه مهندس» هم توضیح داد: «ساخت فصل جدید به هر حال تصمیمی بود که از سوی مدیران شبکه گرفته شد و حتی مخاطبان دوست داشتند کار ادامه پیدا کند. البته من در حین پخش فصل چهارم «بچه مهندس» خداحافظی کردم نه به این معنا که سریال را دوست نداشته باشم، ترجیحم این بود که کار دیگری را شروع کنم.»

 

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۵۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت