سرنوشت سریال تاریخی «مستوران» در دست کیست؟

تهیه کننده «مستوران» از پایان ۸۰ درصدی تصویربرداری این مجموعه تاریخی خبر داد و گفت: به زودی برای زمان و شبکه پخش کننده «مستوران» تصمیم گیری می شود.

سرنوشت سریال تاریخی «مستوران» در دست کیست؟

عطا پناهی درباره جزییات روند تولید پروژه «مستوران» توضیح داد: ساخت سریال «مستوران» اکنون در سراشیبی راه قرار دارد و گروه تولید این روزها در شهرک مستوران در حال تصویربرداری هستند؛ ضمن اینکه کار تدوین و صداگذاری مجموعه همزمان انجام می‌شود. بخش جلوه های ویژه کار هم که بخش سنگین و پیچیده‌ای از این پروژه محسوب می شود، توسط محمد برادران پیش می‌رود.

وی درباره زمان پخش سریال «مستوران» از تلویزیون اعلام کرد: پخش این سریال به توافق سازمان اوج و سازمان صداوسیما بستگی دارد که هنوز اعلام قطعی به ما نشده است. همچنین شبکه‌ پخش کننده هم هنوز مشخص نیست ولی به زودی مشخص خواهد شد. در حال حاضر کار، با سه بازیگر اصلی بیژن بنفشه خواه، رویا میرعلمی و نازنین فراهانی پیش می رود و این سه بازیگر بیشتر مقابل دوربین «مستوران» ایفای نقش می کنند. 

این تهیه کننده همچنین درباره لوکیشن های این سریال تاریخی توضیح داد: شهرک مستوران در حوالی احمدآباد مستوفی قرار دارد، ما خودمان دکور این پروژه را به نام خود سریال ساختیم. این کار یک پروژه الف ویژه است که قصه های کهن فارسی در هم تنیده شده دارد و در عین حال قصه‌ها، برای کاراکترها و لوکیشن هایی که ما ساخته ایم، بومی شده اند.

پناهی در پایان «مستوران» را یک سریال خانواده پسند دانست و گفت: فکر می‌کنم «مستوران» در عین حال که یک کار خانواده پسند باشد، مورد پسند جوانان هم قرار بگیرد. کل کار حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید و تا پایان کار سه بازیگر خوب دیگر نیز اضافه خواهند شد که هنوز حضورشان قطعی نشده است.

به گزارش ایسنا، سریال الف ویژه «مستوران» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی در حال تولید است. حمیدرضا آذرنگ، علی دهکردی، بیژن بنفشه خواه، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، الهام جعفرنژاد، مزدک رستمی، نازنین فراهانی و ... از بازیگران این سریال تاریخی هستند.

صداوسیما و اوج برای پخش سریال تاریخی «مستوران» تصمیم می گیرند

صداوسیما و اوج برای پخش سریال تاریخی «مستوران» تصمیم می گیرند

 

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۵۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت