فیلمنامه‌ای برای شکستن ۳۰ استخوان‌ رامبد جوان!

جناب‌خان در برنامه شب گذشته با اسم «شکستن همزمان بیست استخوان» به کارگردانی نوید محمودی شوخی کرد و گفت می‌خواهم فیلمی بسازم که ۳۰ استخوان‌ رامبد جوان را همزمان بشکنم.

فیلمنامه‌ای برای شکستن ۳۰ استخوان‌ رامبد جوان!

برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان، شب گذشته(دوشنبه ۲۲ آذر) میزبان نوید محمودی کارگردان، تهیه کننده و نویسنده سینما و تلویزیون بود.

در بخشی از برنامه که شب گذشته برگزار شد نوید محمودی درباره حضورش پشت صحنه سریال «خانه سبز» گفت: «چندین سال قبل به پشت صحنه سریال «خانه سبز» با کارگردانی بیژن بیرنگ رفته بودم تا با ایشان درباره قصه‌ای صحبت کنم. پس از اتمام گفت‌وگویمان به ایشان گفتم مطمئن باشد ۲۰ سال دیگر سیمرغ می‌گیرم و همین اتفاق هم برای فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» رخ داد.»

در ادامه برنامه جناب‌خان به کارگردان فیلم سینمایی «شکستن همزمان بیست استخوان» گفت: « نوید یک فیلم به اسم «شکستن همزمان بیست استخوان» دارد و این فیلم، الگوی من است. یک روز از روی آن فیلمنامه‌ای می‌نویسم به اسم «شکستن همزمان سی استخوان!». می‌خواهم رامبد در آن بازی کند و همزمان ۳۰ استخوان او را بشکنم.»

نوید محمودی به همراه برادرش جمشید محمودی، سریال تلویزیونی«سایه‌بان» و «دل‌دار» را ساخته است. او کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های سینمایی چون «هفت‌و نیم» و «شکستن همزمان بیست استخوان» را در کارنامه هنری خود دارد.

 

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۵۶۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت