ماجرای پخش و حذف سریالی خارجی با بازی گلشیفته فراهانی در پلتفرم های ایرانی

سریال «هجوم» (Invasion) با بازی بازیگر ایرانی خارج از کشور، پس از چند قسمت، بدون توضیحی از سوی پلتفرم‌های داخلی پخش‌کننده حذف شده است.

ماجرای پخش و حذف سریالی خارجی با بازی گلشیفته فراهانی در پلتفرم های ایرانی

در سریال علمی ـ تخیلی «هجوم» علاوه بر گلشیفته فراهانی که در نقش انیشا مالک ظاهر شده است، هنرپیشه‌هایی چون کوتسونا شیئوری، سم نیل، شمیر اندرسون و بیلی برت بازی کرده‌اند.

برخی کاربران در تماس‌هایی با پشتیبانی یکی از پلتفرم‌های پخش‌کننده، علت را جویا شده‌اند که پاسخ به آنها چنین بوده است، مراجع ذی‌صلاح به ما اعلام کرده‌اند باید سریال را حذف کنیم و ما این کار را انجام دادیم.

ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) که مسوولیت نظارت بر محتوای برنامه‌ها در شبکه نمایش خانگی را عهده‌دار است، هنوز موضعی را در این خصوص اعلام نکرده است و دقیق مشخص نیست آیا حذف سریال «هجوم» به علت بازیگر اصلی آن بوده است یا بحث کپی رایت و مسائلی از این دست. خصوصا که سریال آمریکایی «هجوم» در فاصله اندکی از پلتفرم اصلی سازنده (اپل تی‌وی پلاس)، در شبکه نمایش خانگی کشورمان به نمایش درآمده بود و از طرفی فیلم دیگری با بازی این بازیگر، در پلتفرم‌های داخلی همچنان وجود دارد و قابل دسترسی است.

 

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۶۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت