واکنش آقای خبرنگار پس از شنیدن خبر سرقت خانه‌اش در برنامه زنده

خبرنگار آرژانتینی در حال تهیه گزارش زنده تلویزیونی بود که با شنیدن خبر سرقت منزلش دست به اقدامی عجیب زد.

واکنش آقای خبرنگار پس از شنیدن خبر سرقت خانه‌اش در برنامه زنده

ویدئویی که به تازگی منتشر شده، واکنش یک خبرنگار آرژانتینی پس از شنیدن خبر سرقت از خانه اش روی آنتن زنده تلویزیون را به تصویر می‌کشد. «آلساندرو پئوبلاس»، در حال تهیه گزارش زنده تلویزیونی از یکی از خیابان‌های این کشور بود که از طریق تماس تلفنی در جریان سرقت از خانه اش قرار گرفت.

در ابتدای ویدئوی منتشر شده این خبرنگار در حال تهیه گزارش از خیابان دیده می‌شود. لحظاتی بعد از طریق یک تماس تلفنی او در جریان سرقت از خانه اش قرار می‌گیرد. او به مجری داخل استودیو این خبر را اعلام کرده و سپس با انداختن میکروفون به سمت خانه اش می‌دود و می‌گوید: "سارقان پنجره خانه ام را شکسته اند. متاسفم، اما باید حتما بروم. آن‌ها وارد خانه ام شده اند."

پئوبلاس که خبرنگار شبکه تلویزیونی Cronica HD است، در حال تهیه گزارش از منطقه فلورنسیا وارِلا بود که این اتفاق افتاد. در این ویدئو صدای مجری شنیده می‌شود که خطاب به خبرنگار می‌گوید آیا کمکی از دستم بر می‌آید که پئوبلاس آدرس خود را فریاد زده و می‌گوید: «فورا یک ماشین پلیس به این آدرس بفرست.»

دیگو، یکی از افرادی که در شبکه DirecTVSports کار می‌کند با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: "ما حتی نمی‌توانیم در آرامش کار کنیم."

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد مطلب: ۳۵۶۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت