محمد مسلمی:

هنرمندانی که از تلویزیون دور شده‌اند را جمع کنیم

محمد مسلمی درباره افزایش بودجه صداوسیما و تاثیر احتمالی آن بر کیفیت برنامه ها، چنین ابراز عقیده کرد: ممکن است بودجه ۱۰ برابر هم بشود اما اتفاق خاصی نیفتد. اگر به درستی مدیریت شود و برایش برنامه‌ریزی شود، می‌تواند تاثیر داشته باشد.

هنرمندانی که از تلویزیون دور شده‌اند را جمع کنیم

این بازیگر حوزه کودک و نوجوان در گفت‌وگویی درباره تاثیر افزایش بودجه صداوسیما بر بهبود عملکرد این رسانه، گفت: افزایش بودجه به هر حال امکانی است که می تواند دست مدیران را باز کند؛ به شرط اینکه مدیریت درستی اتفاق بیفتد و از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

او در عین حال تصریح کرد: در هر صورت خروجی مهم است؛ اینکه ما بتوانیم به کیفیت خوب برسیم و هنرمندانی که از تلویزیون دور شده‌اند را جمع کنیم. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. حتما دوستان، برنامه ریزی درستی برای بودجه دارند ولی خودشان باید بگویند با این افزایش بودجه چه اتفاقی قرار است بیفتد، ما تولیدکننده و آماده به خدمتیم.

مسلمی در پاسخ به اینکه چقدر به آینده تلویزیون با مدیریت جدید امیدوار است؟ عنوان کرد: با حضور آقای جبلی که برنامه طولانی مدتی دارند شاید در آینده این اتفاق بیفتد اما در زمان حال فعلا ما اتفاق خاصی را حس نمی‌کنیم. ما دعا می کنیم اوضاع بهتر شود. حتما ایشان برنامه ای دارند. امیدوارم در جلساتی که ان شاءالله در آینده خواهند داشت، گروه‌های مختلف را دعوت کنند و این برنامه ریزی با حضور خود هنرمندان و کارشناسان اتفاق بیفتد. حداقل جلساتی را بگذارند تا کمبودهایی که در این حوزه وجود دارد مشخص شود، ببینیم چه برنامه ریزی دارند و چه کارهایی باید ساخته شود. در مدیریت‌های زیرمجموعه آقای جبلی هم این اتفاق باید رقم بخورد؛ بنده خدا آقای جبلی یک نفر است شاید سیاست خوبی را هم دنبال می کند اما اجرایی شدنش با مدیران دیگر است و آنها باید تلاش کنند تا ما به نتیجه اصلی برسیم.

هنرمندانی که از تلویزیون دور شده‌اند را جمع کنیم
این هنرمند در پایان درباره اوضاع تولیدات حوزه کودک نیز گفت: تولیدات کودک خیلی مهجور واقع شده‌اند و شاید بتوان گفت در این عرصه به صفر رسیده‌ایم. ما باید از الان برنامه ریزی کنیم. هنرمندانمان را دعوت کنیم، نویسنده، شاعر و کارگردان‌ها را جمع کنیم. برنامه‌هایمان را تعیین کنیم و برایشان برنامه ریزی کنیم.
منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۷۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت