انتقاد بازیگر پیشکسوت از شرایط صداوسیما

امیر پارسی، از گویندگان و بازیگران پیشکسوت رادیو و تلویزیون، درباره تغییرات احتمالی صداوسیما با گذشت چند ماه از ریاست پیمان جبلی، می‌گوید: «من که فعلا تغییر خاصی نمی‌بینم؛ فقط به تبع تغییر رییس صداوسیما، چند مدیر هم این ور و آن ور جابه‌جا شده‌اند.»

انتقاد بازیگر پیشکسوت از شرایط صداوسیما

این هنرمند که عمده شهرتش در زمینه ایفای نقش اوستا یا آمیرزا در مجموعه «عبدلی و اوستا» است و در حال حاضر گوینده برنامه طنز «کوی نشاط» رادیو ایران است، در زمینه جابه‌جایی‌ها در سازمان صداوسیما، به ذکر مثالی در این زمینه پرداخت گفت: «تهیه‌کننده «کوی نشاط» فرد دیگری بود که به رادیو صبا رفت و این برنامه را به خانم ندا حاج‌اسماعیلی تحویل دادند. تغییرات تا به‌حال در همین‌ حد بوده است و جابه‌جایی محتوایی تاکنون زیاد ندیده‌ام.»

پارسی با اعتقاد بر این‌که افزایش بودجه در صداوسیما نمی‌تواند تغییر خاصی در رادیو ایجاد کند، در این زمینه توضیح داد: «اگر چیزی از آن بودجه به بچه‌های نویسنده و بازیگر رادیو برسد، ممکن است مقداری تحول ایجاد کند ولی اگر نرسد اتفاق خاصی نمی‌افتد. بیشتر، عشق به کار است که بچه‌های رادیو را نگه داشته. بچه‌هایی که به رادیو می‌آیند مسائل مالی خیلی برای‌شان در اولویت اصلی نیست و الان هم فکر نمی‌کنم افزایش بودجه صداوسیما تاثیر آن‌چنانی و زیادی بر وضعیت رادیویی ها داشته باشد.»

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت