فرزاد حسنی کجاست و چرا اجرا نمی‌کند؟

فرزاد حسنی مجری مولف رادیو و تلویزیون است که آخرین بار با اجرای برنامه «اکسیر» در تلویزیون دیده شد و البته خود این برنامه هم درگیر برخی حاشیه‌ها شد.

فرزاد حسنی کجاست و چرا اجرا نمی‌کند؟

 هروقت هست حضورش آنقدر متفاوت است که گاه همین کم و کیف حضورش کار دستش می‌دهد و به یک حاشیه و جنجال بدل می‌شود حواشی‌ای که هر از گاهی منجر به ممنوع‌التصویری‌های مختلف او شده است و مهم‌ترینش به گفتگوی سال‌ها قبل او با سردار رادان برمی‌گردد. با این حال نبودش هم بارها نه سوال رسانه‌ها که حتی خود برنامه‌سازان و مجریان و هم‌صنفی‌هایش بوده است که همیشه این سوال را تکرار کرده‌اند که فرزاد حسنی کجاست و چرا اجرا نمی‌کند؟

 

فرزاد حسنی مجری مولف رادیو و تلویزیون است که آخرین بار با اجرای برنامه «اکسیر» در تلویزیون دیده شد و البته خود این برنامه هم درگیر برخی حاشیه‌ها شد. او حالا بعد از چند سال و با حضور تیم جدید در صداوسیما به عرصه اجرا بازگشته است اما این بار بدون حاشیه و بدون جنجال در گفتگوها و مصاحبه‌های خبری و اجتماعی.

حسنی مدتی است که در رادیو جوان اجرای برنامه «چه فرصتی چه شبی» را بر عهده دارد که تهیه‌کننده‌اش فریبرز گلبن یکی از باسابقه‌ها و پیشکسوت‌های رادیوست. برنامه‌ای که بامداد هر پنجشنبه آغاز می‌شود و با شعر و موسیقی و… تا ساعتی از بامداد پیش می‌رود و حالا به تازگی مدیر رادیو جوان در نشست خبری برنامه‌های نوروز خود خبر داد که قرار است فرزاد حسنی اجرای برنامه تحویل سال این شبکه را هم بر عهده داشته باشد.

این اجرا می‌تواند برای این مجری سابق تلویزیون سهل و ممتنع هم باشد که از سویی باید تلاش کند گفتگوها و برنامه‌اش را به دور از حواشی پیش ببرد و دورخیزی برای بازگشت به تلویزیون داشته باشد و هم بدون محافظه‌کاری و به دور از گفتگوها و مصاحبه‌های کلیشه‌ای جلو ببرد تا صرفاً برای بقا در رسانه درجا نزده باشد.

به‌ویژه که برنامه‌های تحویل سال تلویزیون با همه مهمانان و سلبریتی‌ها و ستاره‌هایش، مهم‌ترین میدان بازی برای رقابت مجریانی است که می‌خواهند در یک شب همه داشته خود را به نمایش بگذارند و عرض اندام کنند تا برگ برنده تلویزیون در آن یک شب طلایی باشند.

منبع: همشهری
کد مطلب: ۳۵۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • ناشناس ارسالی در

    سلام برای چی بیاید یابرادرش هستی یااز دوستان همان یه دفعه بس که آن دختر طفل معصوم را بازندگی وجوانی اش بازی کردننی خواهم یک طرفه حرف بزنم ولی درخون مردان ایرانی هم غیرت هست هم مردانگی هم گذشت مردبایدازعلی بویی برده باشدوزن هم باید ازبی بی دوعالم فاطمه زهرا علیهاالسلام بویی برده باشدچرابخاطریه لحظه باعث مرک کسی بشویم

دیدگاه

تازه ها

یادداشت