پخش یک ملودرام عاشقانه در نوروز ۱۴۰۱/ «نجلا ۲» گزینه قطعی شد؟

فصل دوم سریال «نجلا» تا الان جدی‌ترین گزینه برای پخش از شبکه سوم سیما در باکس نوروزی است که در صورت قطعی شدن تنها اثر ملودرام در میان آثار طنز خواهد بود.

پخش یک ملودرام عاشقانه در نوروز ۱۴۰۱/ «نجلا ۲» گزینه قطعی شد؟

این روزها گمانه زنی‌های مختلفی بر سر سریال‌های نوروزی شبکه سه مطرح می‌شود با این حال قطعی‌ترین گزینه، فصل دوم سریال «نجلا» است که این روزها به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در حال تصویربرداری است.

به تازگی نیز علی فروغی مدیر شبکه سه سیما به همراه مدیران این شبکه به پشت صحنه این سریال رفته تا در جریان روند تولید و پخش آن قرار بگیرد.

«نجلا ۲» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی ساخته می‌شود و در این سریال بازیگران مختلفی از جمله حسام منظور به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال ابتدا قرار بود رمضان ۱۴۰۱ به پخش برسد با این حال با توجه به اینکه سریال در ۴۰ قسمت تولید می‌شود و ماه رمضان فاصله چندانی با نوروز ندارد بهترین زمان در نظر گرفته شده برای پخش سریال در همین ایام است.

به ویژه که سه شبکه اصلی تلویزیون در این ایام سریال‌های طنز «زیرخاکی»، «خداداد» و «دردسرهای شیرین» را پخش می‌کنند و این تنها سریالی است که می‌تواند متفاوت باشد و سلایق دیگر را هم با یک اثر ملودرام عاشقانه جلب کند.

شبکه سه سیما پیش از این و چند ماه پیش سریالی با نام «قدرت» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی را برای نوروز در نظر گرفته بود که با توجه به بازه زمانی اندک برای تولید و پیشبرد پروژه، سریال «نجلا» جدی ترین گزینه‌ای است که در نظر گرفته خواهد شد.

فصل اول این سریال توانست اثری پربیننده باشد که اربعین سال گذشته روی آنتن رفت و حالا فصل دوم این سریال در نوروز و رمضان ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۵۷۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت