میزبانی مهران رجبی از سه راننده اتوبوس درون‌شهری

برنامه «نوروز در راه است» در ایستگاه پنجم خود امشب با اجرای ابوالفضل آقاخانی روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود، در این برنامه مهران رجبی میزبان سه شهروند تهرانی از شرکت واحد اتوبوسرانی است.

میزبانی مهران رجبی از سه راننده اتوبوس درون‌شهری

فصل سوم پنجم برنامه نوروز در راه است به تهیه کنندگی حسین شیرعلی و اجرای ابوالفضل آقاخانی از ۱۴ تا ۲۷ اسفند هر شب ساعت ۲۱ بطور زنده از شبکه ۵ سیما پخش می شود.

 

محور اصلی این برنامه که با استقبال شهروندان تهرانی روبرو شده است، تجلیل از خدمات شهروندان نمونه در حوزه های مختلف شغلی اعم از خدمات شهری، آتش نشانی، پرستاران، معلمان و پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد که بدون چشم داشت و انتظار به مردم و شهروندان خدمت می کنند.

در این برنامه هر روز مستندهای کوتاهی از فعالیت شهروندان نمونه در حوزه های مختلف پخش می شود و مخاطبان می توانند کد شهروند مورد نظر خود را از طریق پیامک و اپلیکیشن شبکه پنج سیما ارسال کنند و در انتخاب ۱۰ شهروند نمونه پایتخت مشارکت داشته باشند و به ۵ نفر به قید قرعه جایزه یک میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

همچنین مخاطبان می توانند با مراجعه به صفحه برنامه در فضای مجازی به آدرس @noroz_darrah_ast بخش های متنوع برنامه و مستندها را مشاهده کنند.

این برنامه همچنین علاوه بر تجلیل از شهروندان خدوم، میزبان چهره‌های مطرح فرهنگ و هنر است.

مهمانان امشب این برنامه سه راننده اتوبوس درون شهری هستند که با میزبانی مهران رجبی همراه است و در پایان برنامه با رای مستقیم مخاطبان، یکی از این سه راننده به عنوان سومین شهروند خدوم برگزیده پایتخت در سال جاری معرفی می‌شود.

همچنین امشب پویا بیاتی به عنوان یکی از خوانندگان جوان کشور مهمان برنامه است.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۵۸۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت