پژمان جمشیدی : "زیرخاکی ۳" از اسارت شروع می‌شود

بازیگر نقش اصلی سریال نوروزی شبکه یک تاکید کرد که مخاطبان در فصل سوم اسارت می‌بینند و بدشانسی‌هایی که کماکان برای فریبرز ادامه دارد.

پژمان جمشیدی : "زیرخاکی ۳" از اسارت شروع می‌شود

پژمان جمشیدی  میهمان تلفنی برنامه «سریالیست» شد‌. او درباره اتفاقات سریال «زیرخاکی 3» گفت: این را عیدی مردم به خودم می‌دانم که اجازه می‌دهند با حضور در سریال‌ها در خانه‌هایشان دیده شویم. حضور در سریال مناسبتی برای من اتفاق جذاب و شیرینی است که می‌توانم در عید نوروز در تلویزیون جلوی دیدگان مردم باشم. از سریال‌های مناسبتی که در ماه مبارک رمضان و نوروز پخش شده است خاطرات خوبی دارم.

سریالی سخت که لحظاتش شیرین می‌گذرد

وی افزود: در روزهای آخر فیلمبرداری فصل سوم سریال «زیرخاکی» هستیم و امیدوارم این بار هم مثل دو فصل قبلی مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد. سریال سختی است اما به خاطر اینکه عوامل خیلی خوبی داریم شیرین می گذرد. این فصل از سریال 14 قسمتی است و فکر می‌کنم از 29 اسفند پخش آن شروع شود و تا 14 فروردین ادامه داشته باشد.

از فصل اول خانوادگی تا فصل سوم با فضای اسارت

این بازیگر در ادامه درباره مقایسه فصل‌های مختلف این سریال توضیح داد: فصل اول زیرخاکی کمی خانوادگی‌تر بود و بیشتر سه کاراکتر  فریبرز، پری و کاوه را می‌دیدیم. فصل دوم کمی اتفاقات جنگی اضافه شد. در فصل سوم اسارت را می‌بینیم. قصه از اسارت شروع می‌شود و اتفاقات جذاب و بدشانسی‌های فریبرز همچنان ادامه دارد. هم تِم اسارت و هم تِم جنگ را داریم.

جمشیدی یادآور شد: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که سریال چقدر مورد اقبال قرار می‌گیرد. همه عوامل از بالاترین رده که تهیه‌کننده کار باشد تا ما که کار را همراهی می‌کنیم تلاش کردیم سریال مورد اقبال قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به گرفتگی صدایش توضیح داد: صدایم کمی گرفته است. در سریال «زیرخاکی» در لوکیشن‌های جنگی بوده‌ام و ناخودآگاه از انفجارها درمی‌روم. کارهای جنگی خیلی سخت است. سکانس‌های کمی در قیاس با کارهای بزرگی که در سینما ساخته می‌شود، داریم، اما زمان پخش سریال خواهید دید که در «زیرخاکی3» چه پروداکشن پرو پیمانی داریم. سکانس‌های سخت، هیجان انگیز و عجیب و غریبی در این سریال داریم. صدای گرفته من هم به داستان این کار برمی‌گردد. امیدوارم در پایان کار روسفید باشیم.

باید دید فصل سوم "زیرخاکی" همچون دو فصل گذشته پرمخاطب‌تر خواهد شد یا فصل دوم "نجلا" می‌تواند با توجه به استقبال مخاطبان از فصل اول، رقابتِ پایاپایی داشته باشد. از طرفی دیگر این شانس برای "خداداد" شبکه دو یا "دردسرهای شیرین" شبکه پنج خواهد بود.

منبع: تسنیم
کد مطلب: ۳۵۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت