حذف ناگهانی یک سریال نوروزی/ «جناب عالی» پخش نمی‌شود

عوامل سریال «جناب عالی» از حذف یک باره این سریال از کنداکتور نوروزی شبکه نسیم خبر دادند.

حذف ناگهانی یک سریال نوروزی/ «جناب عالی» پخش نمی‌شود

شبکه نسیم قرار بود امسال یک سریال نوروزی جدید پخش کند و درباره آن اطلاع رسانی هم شده بود؛ سریال «جناب عالی» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی رضوانی که طی یک سال اخیر ساخته شد.

این سریال که اخیراً تیزر آن هم برای پخش به‌عنوان اولین سریال اختصاصی از شبکه نسیم اطلاع رسانی شده بود یک باره از آنتن حذف شد.

روز گذشته ابتدا تهیه کننده سریال و در ادامه کارگردان نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

مصطفی رضوانی، تهیه‌کننده سریال در جزییاتی کوتاه در صفحه مجازی خود در اینستاگرام نوشت: علیرغم تلاش‌های بی‌وقفه دکتر خوشرو مدیر محترم شبکه نسیم برای پخش سریال جناب‌عالی، امروز ظهر به ما اعلام شد که جناب‌عالی نمی‌تواند از آنتن پخش شود. من از همه عوامل سریال و از مخاطبان خبرهای قبلی عذرخواهی می‌کنم. نیت ما از تولید این سریال چیزی نبود و نیست جز «امید به اصلاح» و این قطعاً با روحیات محافظه کارانه جور درنمی‌آید.

وی در پایان آورد: از استقامت مدیر شبکه نسیم بر تصمیمی که گرفته بود و به امید دیده شدن این سریال در زمان و مکان مناسب تشکر می‌کنم.

عادل تبریزی کارگردان سریال اما در توضیحاتی آورد: اعلام شد جناب عالی گزینه قطعی سریال‌های نوروزی است و قرار بر یازده شب شبکه نسیم شد. اعلام می‌کنم «جناب عالی» به دلایلی و به دلایلی و به دلایلی و به چند دلیل دیگر و به یک دلیل، پخش نمی‌شود. هدف «جناب عالی» مردم بود و بس…

وی هم در پایان نیز از کسانی که تلاش کردند این سریال سر وعده روی آنتن برود تشکر کرد.

اما ساعاتی پس از انتشار این متن‌ها صفحه تلگرامی شبکه نسیم در اطلاع رسانی کوتاهی خبر داد: جناب عالی در نسیم نماند. باتوجه به فشردگی جدول پخش نوروزی شبکه نسیم، مجموعه طنز جناب عالی از پخش این ایام خارج شد.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۵۸۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت