سریال‌های نوروزی سیما چه روز و ساعتی به آنتن می‌رسند؟‌

سریال «زیرخاکی ۳» از شبکه یک، «خداداد» از شبکه دو، «نجلا ۲» شبکه سه و «دردسرهای شیرین» شبکه پنج، از جمله سریال هایی است که در جدول پخش نوروزی ۱۴۰۱ سیما قرار گرفته است. پخش سریال «نجلا ۲» فردا شب آغاز می‌شود و بقیه سریال‌ها امشب به آنتن می‌رسند.

سریال‌های نوروزی سیما چه روز و ساعتی به آنتن می‌رسند؟‌

شبکه یک سیما، فصل سوم سریال زیرخاکی را از ۲۹ اسفندماه هر شب ساعت ۲۲  به روی آنتن می برد.

 

سریال‌های نوروزی سیما چه روز و ساعتی به آنتن می‌رسند؟‌

زیرخاکی۳ به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا و با هنرمندی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح و .. در ۱۴ قسمت برای نوروز ۱۴۰۱ پخش می شود.

فصل دوم این سریال با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و مخاطبان از ابتدای این فصل ، ادامه های ماجراهای فریبرز را دنبال خواهند کرد.

سریال‌های نوروزی سیما چه روز و ساعتی به آنتن می‌رسند؟‌

فصل سوم سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا از امشب هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

زیرخاکی که از آذر ماه کلید خورده بود، درحالی در شرایط دشوار شیوع سویه جدید کرونا در لوکیشن‌های متعدد به ضبط خود ادامه داد که از عوامل تا بازیگران آن اکثرا در مقاطع مختلف درگیر این بیماری شدند و جایگزینی عوامل یا هماهنگی زمان تصویربرداری با زمان بهبود بازیگران، سختی کار را دو چندان کرد.

فصل سوم که در ۱۴ قسمت تولید شده، از یکشنبه ۲۹ اسفند هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

فصل دوم سریال با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و از امشب ادامه فراز و نشیب های فری زیرخاکی در اسارت به نمایش در می آید.

بازیگران این سریال تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا، رامین راستاد، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، ایرج سنجری، مریم سرمدی، مهری آل آقا، ابراهیم طلعتی نژاد، فاطمه نیشابوری، حسین عقدایی، عبدالحمیم تقلبی، افشین طایی، رایان سرلک با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی.

شبکه دو سریال نوروزی خود را به نام خداداد به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۳ قسمت از یکشنبه ۲۹ اسفندماه روانه آنتن می کند. ساعت پخش این سریال نوروزی هر شب ساعت  ۲۱:۱۵  است.

ژانر داستانی خداداد کمدی است و مشکلات خانواده‌های ایرانی را از نظر مالی و با نگاهی نقادانه روایت می کند. رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور و .. در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال‌های نوروزی سیما چه روز و ساعتی به آنتن می‌رسند؟‌

فصل دوم سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود. پخش این سریال چهل قسمتی از اول فروردین ۱۴۰۱  شروع می شود و تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

قصه نجلا۲ در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. نجلا در اوضاع آشفته و نا امنی ها به عبد که عاشق او شده وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر عبد بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی و .. در نجلا به ایفای نقش پرداخته اند.

تصویربرداری سریال نجلا ۲ هفته های پایانی خود را سپری می‌کند و همزمان مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

تصویربرداری فصل دوم سریال نجلا از ابتدای تابستان ۱۴۰۰ آغاز شده بود و در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان و تعدادی از شهرهای کشور عراق مانند کربلا تولید شده است.

سریال‌های نوروزی سیما چه روز و ساعتی به آنتن می‌رسند؟‌

سریال دردسرهای شیرین به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی از یکشنبه ۲۹ اسفند در ۱۳ قسمت هرشب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

داستان این سریال درباره زوجی است که بعد از ازدواج در زندگی شان با مشکلاتی جدی روبه رو می شوند. در کشاکش این مشکلات، حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می دهد. پوریا پورسرخ و مریم مومن نقش زوج قصه دردسرهای شیرین را بر عهده دارند و افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی و سمیرا حسینی به همراه رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی و مرتضی کاظمی، دیگر نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

حذف یکباره «جناب‌عالی»

شبکه نسیم قرار بود امسال یک سریال نوروزی جدید پخش کند و خبر آن رسانه ای هم شده بود. سریال جناب‌عالی به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی رضوانی در جدول پخش شبکه قرار داشت.  این سریال که اخیراً تبلیغات آن هم برای پخش به‌عنوان اولین سریال اختصاصی از شبکه نسیم اطلاع رسانی شده بود یک باره از آنتن حذف شد.

طی چند روز گذشته ابتدا تهیه کننده سریال و در ادامه کارگردان نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

عادل تبریزی کارگردان سریال در توضیحاتی آورد: اعلام شد جناب عالی گزینه قطعی سریال‌های نوروزی است و قرار بر یازده شب شبکه نسیم شد. اعلام می‌کنم جناب عالی به دلایلی و به دلایلی و به دلایلی و به چند دلیل دیگر و به یک دلیل، پخش نمی‌شود. هدف جناب عالی مردم بود و بس…

ساعاتی پس از انتشار این متن‌ها صفحه تلگرامی شبکه نسیم در اطلاع رسانی کوتاهی خبر داد: جناب عالی در نسیم نماند. باتوجه به فشردگی جدول پخش نوروزی شبکه نسیم، مجموعه طنز جناب عالی از پخش این ایام خارج شد.

سریال‌های نوروزی سیما چه روز و ساعتی به آنتن می‌رسند؟‌

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۵۸۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت