ماجرای داوری ژاله صامتی در «عصر جدید»/ از دیدن استعدادهای جوانان ایرانی لذت بردم

داور برنامه «عصر جدید» گفت: خوشبختانه در این برنامه شاهد پدیده‌هایی بودیم و از دیدن استعدادهای جوانان ایرانی لذت بردم.

ماجرای داوری ژاله صامتی در «عصر جدید»/ از دیدن استعدادهای جوانان ایرانی لذت بردم

ژاله صامتی گفت: برنامه عصر جدید برنامه پربیننده ای است و مخاطبان بسیاری دارد. من هم فصل های اول و دوم برنامه را ندیده بودم فقط می دانستم که برنامه پرمخاطبی است. وقتی پیشنهاد شد که در داوری برنامه حضور داشته باشم، اول رفتم و فصل های قبلی را تماشا کردم. دیدم چه برنامه خوبی است. مردم هم خیلی آن را دوست دارند و ارتباط بسیار خوبی با آن برقرار کرده اند.

وی ادامه داد: برنامه عصر جدید را تماشاچی دوست دارد، هم برنامه نوی است. همه این موارد باعث شد که در برنامه حضور داشته باشم.

صامتی که این شب ها سریال زیرخاکی را هم روی آنتن دارد، درباره افراد حاضر در برنامه عصر جدید نیز اظهارداشت: افرادی که در برنامه حضور دارند، قبلا از بین تعداد بسیار زیادی انتخاب شده اند و ما حدود ۱۰۰ نفر یا گروه را دیدیم که استانداردهای لازم را داشتند و توانستند در برنامه شرکت کنند. خوشبختانه در این برنامه شاهد پدیده هایی نیز بودیم و از دیدن استعدادهای جوانان ایرانی لذت بردم.

این هنرمند درباره همکاری با سایر داورهای برنامه نیز توضیح داد: آقای همایون فر و آقای حیایی را قبلا می شناختم و پیش از این با هم همکاری داشتیم ولی آقای اسماعیلی را قبلا نمی شناختم که در برنامه همکاری کردیم و آشنا شدیم. همکاری لذت بخشی بود و امیدوارم مخاطبان برنامه از دیدن آن لذت ببرند.آقای علیخانی هم که به عنوان مجری و تهیه کننده برنامه بسیار عالی کار خود را انجام دادند و همین تجربه از جمله عوامل موفقیت برنامه نیز به شمار می رود.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۵۸۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت