(عکس) تفاوت معنادار تلویزیون با و بدون عادل فردوسی‌پور

پخش مراسم قرعه‌کشی جام جهانی با حال و هوای متفاوتی در مقایسه با دوره قبل برگزار شد.

(عکس) تفاوت معنادار تلویزیون با و بدون عادل فردوسی‌پور
 پخش مراسم قرعه‌کشی جام جهانی از طریق شبکه سه در شرایطی برگزار شد که این بار مجریان زن مراسم با لباسی کاملا پوشیده حاضر شده بودند و مشکلی برای قطع مکرر تصاویر برای کشور‌های اسلامی وجود نداشت.

با این وجود، اما پخش این مراسم از طریق شبکه سه در مقایسه با دوره قبلی تفاوت عمده‌ای داشت. در حالی که در مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، عادل فردوسی پور مجری برنامه بود، جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی در کنار لوئیس فیگو یکی از برجسته‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال در استودیو شبکه سه حاضر بودند و به تحلیل گروه ایران پرداختند.

در این دوره، اما مراسم قرعه کشی با حضور پیروز قربانی و حسین ماهینی برگزار شد تا این موضوع سوژه‌ای برای کاربران فضای مجازی شود. یکی از همین یکی از کاربران با مقایسه دو برنامه، کنایه معنادار و جالبی را منتقل کرده و نوشته است: تفاوت کیفیت این دو عکس زحمات مسئولینی است که مردم را نمی‌شناسند. قضاوت با خودتان.

(عکس) تفاوت معنادار تلویزیون با و بدون عادل فردوسی‌پور

البته حضور فیگو در تلویزیون با واکنش‌های منتقدان عادل فردوسی‌پور در آن برهه مواجه شد و آن‌ها از این گفتند که عادل از بیت‌المال برای حضور فیگو در برنامه استفاده کرده است. در واقع بعد از پخش این برنامه خبر‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه فیگو ۵۰۰ میلیون تومان برای حضور در برنامه نود به عنوان دستمزد دریافت کرده است.

عادل فردوسی‌پور؛ شامگاه دوشنبه ۱۳ آذر ماه همان سال در اولین برنامه نود بعد از قرعه‌کشی جام جهانی گفت: به هیج عنوان میزان دستمزدی که در برخی شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است مورد تأیید نیست و ما ۵۰۰ میلیون تومان به لویس فیگو پرداخت نکردیم. رقمی که به وی دادیم بسیار کمتر از این میزان بود.

او ادامه داد: تمام هزینه دعوت لویس فیگو به ایران و حضور در برنامه نود توسط یک شرکت خصوصی و حامی تبلیغاتی برنامه تأمین شده و یک ریال از بودجه صداوسیما و بیت‌المال برای حضور فیگو هزینه نشده است.

مجری وقت برنامه نود ادامه داد: متاسفانه برخی افراد حضور فیگو در ایران و هزینه‌ای که برای آمدن او شده بود را با مسائلی غیرمرتبطی همچون زلزله کرمانشاه مرتبط کردند که کاری کاملاً غیراخلاقی است، زیرا تمامی هزینه حضور فیگو توسط یک شرکت خصوصی پرداخت شده و اصلاً از بودجه بیت‌المال هزینه نشده است.

منبع: فرارو
کد مطلب: ۳۵۸۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت