احسان علیخانی از ژاله صامتی عذرخواهی کرد

احسان علیخانی با انتشار استوری در اینستاگرامش، ژاله صامتی را مادری صبور دانست و بابت حواشی پیش آمده در برنامه «عصر جدید» از او عذر خواهی کرد.

احسان علیخانی از ژاله صامتی عذرخواهی کرد

احسان علیخانی با انتشار استوری در اینستاگرامش، ضمن تبریک تولد ژاله صامتی، بابت حواشی ایجاد شده پیرامون صحبت این داور در برنامه «عصر جدید»، از او عذرخواهی کرد.

او نوشت:

«ژاله خانم مهربان، با معرفت و دلسوز، تولدت مبارک
من از شما معذرت می‌خواهم که تعدادی، دلسوزی مادرانه شما برای بچه‌ها را به اشتباه، بی‌رحمی شما برداشت کردند...
ما که یادمان نمی‌رود نگرانی برای بچه‌ها از عصر جدید هم برایت مهم‌تر بود، ممنون که مثل همیشه، مادرانه صبوری کردی و مثل همیشه لبخند می‌زنی به همه. تولدتان مبارک
این که یک آدمی آن‌قدر خودش باشد، بزرگ‌ترین هدیه به اطرافیانش است.
امیدوارم کارکردن با شمل را بقیه هم تجربه کنند و عین من، شما رو تحسین کنند.»

در یکی از برنامه‌های «عصر جدید» که با اجرای احسان علیخانی در شب‌های نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سه تلویزیون پخش شد، ژاله صامتی، در واکنش به اجرای یکی از شرکت‌کنندگان این برنامه که در حوزه خوانندگی هنر خود را به نمایش گذاشت، گفت: «این‌جا آمدی، یعنی اول باید شروع کنی کلاس بیان بروی، لهجه‌ات فراموش بشود، بتوانی حرف بزنی، باید کتاب بخوانی، باید ادبیات بدانی، باید شعر بدانی. این شکلی نیست...» او البته به این جوان توصیه کرد که در زادگاه خود بماند و به شهرهای بزرگ نیاید.

همین سخنان، باعث انتقادها و حمله‌های فراوانی به ژاله صامتی در فضای مجازی شد که احسان علیخانی را وادار کرد از او دلجویی کند. 

احسان علیخانی از ژاله صامتی عذرخواهی کرد

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۵۸۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت