حذف مجدد «خانه پرتقالی‌ها» از آنتن شبکه دو/ دومین سریال تلوبیون پلاس در راه است؟

سریال «خانه پرتقالی‌ها» برای دومین بار از جدول پخش شبکه دو سیما حذف شد و تکلیف آن مشخص نیست.

حذف مجدد «خانه پرتقالی‌ها» از آنتن شبکه دو/ دومین سریال تلوبیون پلاس در راه است؟

مجموعه تلویزیونی « خانه پرتقالی‌ها » که به عنوان سریال عصرگاهی شبکه دو سیما برای نوروز ۱۴۰۱ معرفی شده بود، بدون اطلاع‌رسانی از جدول پخش کنار گذاشته شد.

این مجموعه به کارگردانی مشترک  علیرضا شاه‌رستم  و  علیرضا تهرانی  و تهیه‌کنندگی  غلامرضا بختیاری  نخستین بار قرار بود پاییز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه دو برود، اما در آن زمان نیز در نهایت به پخش نرسید.

«خانه پرتقالی‌ها» تنها سریالی نیست که با وجود اعلام رسمی، از آنتن نوروز ۱۴۰۱ شبکه‌های سیما خارج می‌شود. « جناب عالی » ساخته  عادل تبریزی  نیز به عنوان سریال نوروزی شبکه نسیم معرفی شد، اما پس از مدتی از جدول پخش این شبکه حذف شد تا از پلتفرم  تلوبیون پلاس  سر درآورد و نخستین سریال جدید پلتفرم اینترنتی صداوسیما لقب گیرد.

روشن نیست آیا در نهایت «خانه پرتقالی‌ها» نیز به سرنوشت «جناب عالی» دچار خواهد شد و از طریق تلوبیون پلاس به انتشار خواهد رسید، یا شبکه دو سیما به پخش آن رضایت خواهد داد.

مجموعه تلویزیونی فانتزی و کمدی «خانه پرتقالی‌ها» با بازی چهره‌هایی چون رضا فیاضی، شهین تسلیمی، بهراد خرازی، فاطمه کریمی، علیرضا شاه‌رستم و شاهرخ خدایی ساخته شده است.

در خلاصه داستان این سریال که در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید شده، آمده است: در یک خانه قدیمی سه طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب ۴ فرزند شود و فولکسی قدیمی در گوشه حیاط خانه پارک شده که ماجراهای این خانواده را در هر قسمت روایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری صبا
کد مطلب: ۳۵۸۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت