علی صبوری: اولین سریال مشترک ایران و ترکیه را می‌سازم

بازیگر سریال «خداداد» و استندآپ کمدین برنامه «خندوانه» اولین محصول مشترک ایران و ترکیه در اینستاگرام را کارگردانی می‌کند.

علی صبوری: اولین سریال مشترک ایران و ترکیه را می‌سازم

علی صبوری اظهار داشت: قصد دارم یک سریال هشت قسمتی برای فضای مجازی بسازم و آن را در اینستاگرام منتشر کنم. در این سریال کمدی یک بازیگر زن ترکیه ای نیز حضور دارد.

 

صبوری با بیان این که ۲۰ روز دیگر فیلمبرداری سریال آغاز می‌شود، افزود: امیدوارم این سریال کمدی عید فطر آماده و پخش شود.

 

وی با اعلام این خبر که تماشای این سریال اینستاگرامی رایگان است، گفت: چند اسپانسر (حامی مالی) برای این سریال در نظر گرفته‌ام و در هر قسمت اسم اسپانسر در ابتدا ذکر می‌شود.  

 

صبوری درباره فعالیت‌هایش در تلویزیون گفت: در شبکه نسیم سیما قرار بود مجری شوتبال بشوم. ولی چون این برنامه در عید شروع می‌شد و همزمان با سریال خداداد بود قبول نکردم. هیچ وقت دوست ندارم دو برنامه همزمان داشته باشم. همچنین از طرف خندوانه هم تماس گرفتند که استندآپ کمدی اجرا کنم. خندوانه برنامه‌ای است که من در آن متولد شده‌ام. ولی به دلیل همزمانی‌اش با سریال خداداد قبول نکردم.

 

این بازیگر با بیان این که قصد دارد اولین استندآپ تئاتر ایران را روی صحنه ببرد، گفت: متن این اثر دارد آماده می‌شود و در یک سالن خیلی خوب در سال ۱۴۰۳ این کار را انجام می‌دهم. امیدوارم سال ۱۴۰۳ این اتفاق بیفتد. استندآپ اکسسوار (وسایل صحنه) ندارد و فرد کمدین با میکروفونش روی صحنه می‌آید. دوست دارم با استفاده از تلویزیون‌های ال ای دی فضای تصویری را در پشت سرم خلق کنم. این طوری ریتم و ضرباهنگ استندآپ تند می‌شود و می‌توان دو ساعت اجرا کرد.

 

وی افزود: در ایران نمی شود شوخی‌های جنسی و سیاسی داشت و چون خودمان آدم‌های معتقدی هستیم خیلی از شوخی‌های دیگر را انجام نمی‌دهیم. به این خاطر استندآپ حوزه سختی است. یکی از راه‌ها این است که ۲۰ نفر در طول دو ساعت استندآپ اجرا کنند تا ریتم نیفتد. ولی اگر قرار به اجرای تک نفره باشد باید عناصر دیگری به اجرا اضافه کنیم. استندآپ تئاتر گونه‌ای از نمایش محسوب می‌شود.

 

صبوری درباره دیگر فعالیت‌هایش گفت: دو پیشنهاد بازی در سریال شبکه نمایش خانگی دارم که هنوز وارد مرحله پیش تولید نشده‌اند. تا زمانی که بازی‌ام قطعی نشود نمی‌توانم اسم سریال‌ها را بیاورم.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۵۸۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت