معجزه امید به زندگی در «هیوا»/ زندگی زوج‌های نابارور قصه شد

ویژه برنامه «هیوا» به تهیه کنندگی حسین فرزندی و با اجرای عاطفه میرسیدی هرشب ساعت ۲۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

معجزه امید به زندگی در «هیوا»/ زندگی زوج‌های نابارور قصه شد

حسین فرزندی تهیه کننده برنامه «هیوا» درباره موضوع این برنامه گفت: «هیوا» نگاه متفاوتی به موضوع خانواده و کارکرد مهم آن فرزندآوری دارد. ما در این برنامه سعی کردیم سختی ها و ناامیدی زوج های نابارور را در مراحل مختلف درمان برای مخاطبان روایت کنیم و از سوی دیگر مکان این برنامه را کربلای معلی انتخاب کنیم، مکان معنوی که امید و تلاش را به مخاطبان القا می کند.

وی ادامه داد: «هیوا» شنیدن قصه های حقیقی است که سرگذشتشان شبیه خیلی از زوج های نابارور است و مخاطب با آن همذات پنداری می کند.

فرزندی درباره دکور این برنامه نیز اضافه کرد: امن ترین جای دنیا برای هر انسانی و هر کودکی خانه است، پس تلاش کردیم دکوری شبیه به خانه داشته باشیم که زندگی در آن جریان دارد و منبع امنیت و آرامشش هم گنبد امام حسین (ع) است.

تهیه کننده برنامه «هیوا» گفت: گفتگو با خانواده هایی که در موضوع فرزندآوری یا ازدواج مشکل داشتند و با توسل به فضل و رحمت امام حسین (ع) یا حضرت ابوالفضل (ع) چشم امید به گره زندگی خود داشته اند، سفرنامه کربلا، آیتم توسل به امام حسین (ع) و ... بخش های مختلف این ویژه برنامه است که در مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن می رود.

ویژه برنامه «هیوا» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما و سازمان تبلیغات اسلامی است که در ماه مبارک رمضان از قاب شبکه پنج تماشایی می شود.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۵۸۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت