کلاب هاوس امکان بازی کردن در روم‌ها را آزمایش می‌کند

کلاب‌هاوس در حال آزمایش ویژگی جدیدی در روم‌های پلتفرم خود برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS است که امکان بازی کردن به صورت گروهی را فراهم می‌کند

کلاب هاوس امکان بازی کردن در روم‌ها را آزمایش می‌کند

برای شروع، این اپلیکیشین بازی به نام Wild Cards را عرضه می‌کند که در واقع بازی شامل مجموعه‌ای از سؤالات است و کاربران را تشویق می‌کند با یکدیگر  صحبت  کرده و از این طریق ارتباط بیشتری با اعضای تیم داشته و حتی به شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر برسند. البته این بازی در حال حاضر تنها به زبان انگلیسی موجود است.

 
 

بازی کردن در کلاب‌هاوس

برای شروع بازی در کلاب‌هاوس کافیست کاربران دکمه « +Rooms » را لمس کرده و سپس گزینه « Games » را انتخاب کنند. سپس کاربران وارد یکی از روم‌های این  شبکه اجتماعی  می‌شوند که می‌توانند دوستان خود را برای بازی به آنجا دعوت کنند. زمانی که تمامی افراد مورد نظر وارد آن روم شدند، کافی است برای شروع بازی، روی گزینه « Start Game » کلیک کنند.

 
کلاب هاوس لیستی از سوالاتی را که می‌تواند در طول بازی مطرح شود ارائه می‌‌دهد. به عنوان مثال، ممکن است از کاربران خواسته شود که  نظر خود  را در مورد یک فیلم یا سریال در 60 ثانیه بگویند. یا ممکن است از آنها خواسته شود که در عرض  سه دقیقه  یا کمتر اسم فیلمی را بگویند که همه گروه آن را دوست داشته باشد. از جمله دیگر سؤالاتی که ممکن است در این بازی مطرح شود آن است که از کاربر بخواهد  پنج جستجوی آخر  خود را که انجام داده با دیگران به اشتراک بگذارد یا حتی سوالاتی در مورد شخصیت افراد حاضر در گروه مطرح شود.

در شرایطی که هنوز برخی از کاربران به دلیل همه گیری  کرونا  به صورت  دورکاری  به فعالیت ادامه می‌دهند و بیشتر زمان خود را در خانه هستند، ایجاد چنین فضایی می‌تواند کاربردی باشد و کاربران از آن استقبال کنند. البته راه اندازی چنین ویژگی می‌تواند دلیل دیگری نیز داشته باشد. شاید کلاب‌هاوس قصد دارد برای آن دسته از کاربرانی که  محدودیت‌های کرونایی  در کشور آنها برداشته شده و می‌توانند حتی در رویدادها به صورت حضوری شرکت کنند، امکاناتی جدیدی را فراهم کند تا کماکان این پلتفرم برای کاربران جذابیت داشته باشد و با تغییر شرایط با ویژگی‌های جدید کاربران تشویق به استفاده از آن شوند.

منبع: دیجیتاتو
کد مطلب: ۳۵۸۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت