پرسش مجید صالحی درباره ساخت «سه در چهار ۲» و پاسخ حمید لولایی

مجید صالحی با انتشار پُستی نظر کاربران فضای مجازی را درباره‌ی ساخت فصل دوم سریال طنز «سه در چهار» جویا شد و حمید لولایی در پاسخ به او گفت: «این جنس طنز دیگر ساخته نمی‌شود».

پرسش مجید صالحی درباره ساخت «سه در چهار ۲» و پاسخ حمید لولایی

حمید لولایی، بازیگر باسابقه طنز و مجید صالحی دیگر بازیگر فعال در این حوزه، در مجموعه‌هایی چون «زیر آسمان شهر» و «ترش و شیرین» با هم هم‌بازی بوده‌اند.

مجید صالحی ـ بازیگر و کارگردان ـ به تازگی با انتشار ویدئویی از سریال طنز «سه در چهار» در فضای مجازی، از کاربران سوال کرد که «این سریال را دوست داشته‌اند؟ و آیا موافق ساخت سری دوم این سریال طنز هستند؟»

حمید لولایی ـ بازیگر شناخته‌شده طنز ـ هم در جواب صالحی نوشت: «این جنس طنز دیگه ساخته نمیشه». کامنت حمید لولایی با واکنش چندین کاربر همراه شد و تعدادی از مخاطبان در جواب لولایی ابراز علاقه کردند که هنوز هم مشتاق دیدن سریال‌هایی مثل «خانه به دوش» و «بزنگاه» هستند.

سریال طنز «سه در چهار» در سال ۱۳۸۷ از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال در زمان پخش مورد استقبال قرار گرفت و بر این اساس چند بار هم بازپخش شد.

مجید صالحی به عنوان بازیگر و هم کارگردان در سریال «سه در چهار» حضور داشت و رضا عطاران نیز به عنوان مشاور کارگردان او را همراهی کرده است.

پرسش مجید صالحی درباره ساخت «سه در چهار ۲» و پاسخ حمید لولایی
سریال «سه در چهار»

در سریال «سه در چهار» به قلم علیرضا مسعودی که روایتگر داستان زندگی دو باجناق از طبقه پایین جامعه است، بازیگرانی همچون محمد کاسبی، مهران رجبی، شهره لرستانی، مرحومه نادیا دلدار گلچین، علی صادقی، آناهیتا افشار و .... ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۸۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت