بهنوش بختیاری، رامین پرچمی را به کار دعوت کرد/ عکس

رامین پرچمی با انتشار عکسی در کنار بهنوش بختیاری، اعلام کرد به‌زودی قرار است در یک مینی سریال شبکه نمایش خانگی، ایفای نقش کند.

بهنوش بختیاری، رامین پرچمی را به کار دعوت کرد/ عکس

رامین پرچمی با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود در کنار بهنوش بختیاری، صفحه اینستاگرامش را به روز کرد.

او در توضیح این عکس نوشت:

«این عکس را شب گذشته گرفته‌ایم شبی که من هم به دعوت بهنوش بختیاری عزیز در مراسم افطاری او که با حضوری جمعی از هنرمندان و همکاران گرامی‌ام برگزار شد حضور داشتم. مهمانی ساده‌ای که می‌شد من هم به عنوان یک میهمان تازه در آن شرکت کرده باشم و حاصلش بشود تجدید دیدار و رفع دلتنگی و رد و بدل شدن تعدادی تعارف میان جمعی از دوستان و مقداری شماره تلفن جهت بایگانی شدن (!) و صرف شامی و خداحافظی و …تمام !
اما این پست همان‌طور که حتما مشاهده فرموده و یا خواهید فرمود، حاوی دو فایل ویدئویی نیز هست که در توضیحشان بایستی عرض کنم که اواسط مهمانی بود که دوست خوبم بابک نوری مهربان و دلسوز، به رسم عادت ماه‌های اخیرش بازهم مرا شرمنده و سپاسگزار خود کرد! آن هم با یک سخنرانی نسبتا غرا در باب چرایی بیکاری و یا کم‌کاری (ویا شاید هم ممنوع‌الفعالیتی!) عده‌ای از هنرمندان سابقه‌دار(!) من جمله من! گلایه‌ای منطقی و دوستانه که رفته رفته احساسی‌تر و جدی‌تر شد تا جایی که اشک بابک درآمد! ( یعنی در واقع خودش اشک خودش را در آورد!) توضیح بیشتری نمی‌دهم و پیشنهاد می‌کنم خودتان اصل ماجرا را در ادامه همین پست تماشا کنید.
اما برای من این تمامی ماجرا نبود! گلایه، پیشنهاد، در خواست و خلاصه گفته‌های از دل برآمده بابک جان، ظاهرا بر دل میزبان مراسم یعنی بهنوش بختیاری عزیزهم‌ بدجوری نشست تا جایی که همان‌جا جلوی آن همه شاهد و حاضر و ناظر هنرمند قول داد که نقش اصلی ( یا شاید هم یکی از نقش‌های اصلی) مینی سریالی که قرار است حدود دوماه دیگر به عنوان اولین تجربه‌اش در عرصه کارگردانی برای شبکه نمایش خانگی ... بسازد را به من واگذار کند! پیشنهادی که در این وانفسای غیر قابل توصیف، بسیار بیشتر از آن‌چه که باید، برای من ارزشمند و دلچسب بود! پیشاپیش از شما ممنونم خانم بختیاری عزیز و به تو مدیونم بهنوش جان مهربان !
اما قطعه ویدئویی کوتاه دیگری که در این پست هست ‌وحتما می‌ببینیدش را هم همین دوست دوست داشتنی‌ام ضبط و بلافاصله نیز در صفحه اینستاگرامش باحدود ۹ میلیون فالوئر منتشر کرده و از این بابت نیز بنده را شرمنده خویش ایضا نموده است! ( توضیح این‌که زاویه برداشت این فیلم با آنچه در صفحه ایشان قرار گرفته است کمی بیشتر از قسمتی متفاوت است اما فقط زاویه‌اش فرق می‌کند و اصل ماجرا همانی است که بود! می‌توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام خانم بختیاری و مقایسه این دوفیلم به صحت این ادعا پی ببرید!»

بهنوش بختیاری، رامین پرچمی را به کار دعوت کرد/ عکس

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۵۹۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت