«نجلا» چطور تمام می شود؟

سریال «نجلا» که پخش آن در نوروز آغاز شد و در ایام رمضان ادامه پیدا کرد، همچنان در حال ساخت است؛ با این همه تهیه کننده از پایان ساخت این مجموعه تلویزیونی در نهم اردیبهشت ماه خبر داده است.

«نجلا» چطور تمام می شود؟

سعید سعدی  درباره نحوه پایان بندی سریال «نجلا» تاکید کرد: به دنبال سرهم بندی کردن نیستیم و سعی می کنیم مخاطب را راضی نگه داریم.

او در پاسخ به اینکه آیا پخش «نجلا» با حذفیاتی از سوی تلویزیون روبه رو شد؟ اظهار کرد: با توجه به چارچوب تولیدات سیما، طبق ضوابط «نجلا» را ساختیم و به همین دلیل مشکلی در پخش نداشتیم و همه ی بخش ها به پخش رسید اما خود ما برای تند کردن ریتم کار تغییراتی داشتیم تا به آنچه که مطلوب تر است برسیم. در واقع در تدوین به دنبال این بودیم که ریتم کار را تندتر و قابل قبول تر اجرا کنیم و به اصلاح آب نبندیم. 

سعدی در ادامه پایان پخش سریال را همزمان با عید فطر عنوان کرد و گفت: «نجلا» در ۳۵ تا ۳۶ قسمت به پایان خواهد رسید.

این تهیه کننده در ادامه درباره ی واکنش ها به تغییر بازیگر «نجلا» نیز اظهار کرد: در هر صورت چون سارا رسول زاده سر کار آقای ایرج راد بودند، نتوانستند با ما همکاری داشته باشند و دلیل دیگری جز این نبود و خانم دهقانی توانستند به لطف خدا از پس نقش بربیایند و لطمه آنچنانی به کار نخورد. در ارتباط با گریم بازیگر نیز به هر حال معذوریت هایی در کار بود و باید لحاظ می کردیم و در چارچوب ضوابط سیما عمل می کردیم.

سعدی در پایان از دشواری های ساخت این مجموعه در دوران کرونا نیز گفت و توضیح داد: «نجلا» سریال پُر پروداکشنی بود و در هفت الی هشت شهرستان کار را پیش بردیم. به دلیل اینکه بتوانیم تصویر را با واقعیت منطبق کنیم، کار را در شادگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، انزلی، اروندکنار، کرج و تهران تولید کردیم و این مساله بر سختی های کار می افزود.

وی در پایان با بیان اینکه ساخت «نجلا» حدود ۱۰ ماه به طول انجامید، گفت:  در دوران کرونا هم سختی هایی وجود داشت اما توقفی در کارمان نداشتیم و با رعایت پروتکل ها به مشکلی برنخوردیم؛ البته برخی بازیگران و عوامل به کرونا مبتلا شدند ولی به واسطه ی کرونا توقفی در ساخت نداشتیم.

به گزارش ایسنا، سریال «نجلا ۲» هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سه پخش می شود و تکرار آن ساعت های ۱۰ و ۱۵:۳۰ روز بعد خواهد بود.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۹۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • محفوظ ارسالی در

    اتفاقا خیلی هم آب بستنی توش . خدا رو شکر که بی حرف پیش ، عید فطر تموم میشه .

دیدگاه

تازه ها

یادداشت