بازگشت سروش صحت به تلویزیون بعد از جنجال‌های اخیر

شبکه تماشا قصد دارد به‌زودی سریال کمدی «ساختمان پزشکان» یکی از ساخته‌های پر حرف و حدیث سروش صحت را روانه آنتن کند.

بازگشت سروش صحت به تلویزیون بعد از جنجال‌های اخیر

«ساختمان پزشکان» یکی از ساخته‌های مهم تلویزیون در دهه ۹۰ است که به کارگردانی سروش صحت جلوی دوربین رفت. پخش این سریال در زمان خود حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورد، میزان حاشیه‌های ایجادشده پیرامون سریال به اندازه‌ای بود که مسئولین وقت سیما اجازه تولید فصل دوم آن را ندادند. بعدها این سریال همراه با سریال «شمعدونی» دستاویزی برای منتقدان سروش صحت شد تا با استناد به این آثار، بستری را مهیا کنند تا صحت را از برنامه «کتاب‌باز» حذف کنند.

متن سریال «ساختمان پزشکان» به سرپرستی پیمان قاسمخانی نوشته شده و داستان آن درباره دکتر نیما افشار است که در یک ساختمان پزشکان پرحاشیه مشغول به کار است. بهنام تشکر که پیش از این در تئاتر فعال بود با بازی در نقش نیما افشار به شهرت رسید.

در این سریال علاوه بر بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، هومن برق‌نورد و … بازی دارند. در یکی از قسمت‌های «ساختمان پزشکان»، پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر مهمان حضور دارد و رامبد جوان هم در قسمت‌های پایانی آن جلوی دوربین سروش صحت رفته‌ است.

«ساختمان پزشکان» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی از محصولات گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست. این سریال از هجدهم اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۱۹ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.
منبع: فیلم نیوز
کد مطلب: ۳۵۹۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت