تنها عایدی حسن معجونی از نقش ناصرالدین شاه!

حسن معجونی، بازیگر نقش ناصرالدین‌شاه در سریال «آهوی من مارال» با انتشار عکسی از این سریال در فضای مجازی، توقف پخش و پرداخت نکردن دستمزدها در این پروژه‌ را یادآور شد.

تنها عایدی حسن معجونی از نقش ناصرالدین شاه!

«آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی مشترک سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم، پروژه‌ای در شبکه نمایش خانگی بود که به موازات سریال «جیران» با موضوع ناصرالدین شاه ساخته شد و همین مساله انتقاد و شکایت کارگردان آهوی من مارال را به دنبال داشت. در نهایت دادگاهی در سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) تشیکل شد و رأی به امکان پخش «جیران» در پلتفرم‌ها داد. 

حالا بر اساس آنچه حسن معجونی در پست خود منتشر کرده، «آهوی من مارال» همچنان متوقف است و دستمزدها هم پرداخت نشده.

معجونی که این روزها در دیگر سریال شبکه نمایش خانگی با عنوان «راز بقا» بازی دارد، در زمینه مساله بالا چنین نوشت: «همین چند ماه پیش با شروع پخش سریال «جیران»، سریال «آهوی من مارال» پرونده‌اش بسته شد. تنها عایدی ما همین عکس بود که نقش قوری شد. یک سال تمام وقت گذاشتیم بی‌دستمزد کسی نپرسید از کجا می‌خورید. ما شاهیم و خزانه ما هم پر است. نشستیم در اندرونی و چایمان را نوشیدنیم. مهم دغدغه مملکت‌داری است که ما داریم.»

تنها عایدی حسن معجونی از ایفای نقش ناصرالدین شاه!

در سریال «جیران» ساخته حسن فتحی، بهرام رادان ایفاگر نقش ناصرالدین شاه است و تماشای تقابل این دو بازیگر در نقشی مشابه در دو پروژه متفاوت، می‌توانست جذاب باشد.

تنها عایدی حسن معجونی از نقش ناصرالدین شاه!

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۹۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت