توقف برنامه «طبیب» به دلیل ادعای عجیب مهمان/عذرخواهی معاونت سیما

معاونت سیمای صدا وسیما در اطلاعیه‌ای، از توقف برنامه زنده «طبیب» بدلیل بی‌توجهی به استانداردهای تخصصی خبر داد.

توقف برنامه «طبیب» به دلیل ادعای عجیب مهمان/عذرخواهی معاونت سیما

در بخشی از اطلاعیه معاونت سیما آمده است:‌ متاسفانه در برنامه طبیب شبکه سه، از سوی مهمان ادعایی عجیب و غیر علمی مطرح شد که به درستی موجب تعجب و تذکر و اعتراض جمعی از استادان مومن و متعهد کشور به این ادعای غیر علمی و جریحه دار شدن احساسات پاک مخاطبان مومن و فهیم گردید.

 

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ متاسفانه مجری برنامه نیز علی رغم داشتن تجربه کافی، نتوانست به موقع در واکنش به این ادعای عجیب، از مهمان برنامه مستنداتی برای این اظهار نظر درخواست کند و اظهارات غیر مستند میهمان را تصحیح کند.

 

«معاونت سیما در پی این اتفاق غیر قابل توجیه در آنتن زنده، ضمن عذرخواهی از عموم مخاطبان، پخش برنامه طبیب را به دلیل ضعف و قصور دست اندرکاران برنامه تا اطلاع ثانوی با هدف اصلاح رویه های خلاف ضوابط متوقف می کند. این برنامه در آینده نزدیک و پس از اطمینان از رعایت استانداردهای ضروری برنامه‌های زنده و تخصصی، پخش خود را از سر خواهد گرفت.»

دکتر حسن براتی کارشناس برنامه طبیب در شبکه سه سیما دیروز  در اظهارنظری غلط مدعی شد یکی از دلایل شیوع اصلی آرتروز میان ایرانی‌ها نماز خواندن است.

 

البته این کارشناس برنامه عصر  دیروز با انتشار ویدئویی اعلام کرده چنین منظوری نداشته و این اظهارات صرفاً مجموعه‌ای از توصیه‌ها به بیمارانی بوده که از درد زانو رنج می‌برند.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۰۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت