دریافت‌کنندگان اسکار افتخاری اعلام شدند

پیتر ویر، دایان وارن، یوژان پالسی و مایکل جی فاکس جوایز اسکار افتخاری را در جوایز گاورنر دریافت خواهند کرد.

دریافت‌کنندگان اسکار افتخاری اعلام شدند

پیتر ویر، دایان وارن، یوژان پالسی و مایکل جی فاکس جوایز اسکار افتخاری را در جوایز گاورنر دریافت خواهند کرد.

 

آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک روز سه شنبه اعلام کرد: یوژان پالسی، دایان وارن و پیتر ویر در مراسم جوایز Governors امسال جوایز اسکار افتخاری را دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، مایکل جی فاکس، بازیگر، جایزه بشردوستانه ژان هرشولت را دریافت خواهد کرد. این چهار تندیس در سیزدهمین مراسم سالانه در روز شنبه، ۱۹ نوامبر ۲۰۲۲، در لس آنجلس اهدا خواهند شد.

دیوید روبین، رئیس آکادمی، گفت: «هیئت رئیسه آکادمی مفتخر است که چهار نفر را که کمک‌های غیرقابل جایگزینی را به سینما و به طور کلی جهان داشته‌اند، قدردانی کند. 

«حمایت خستگی ناپذیر مایکل جی فاکس از تحقیق در مورد بیماری پارکینسون نشان دهنده تأثیر یک فرد در تغییر آینده برای میلیون‌ها نفر است. یوژان پالسی فیلمساز پیشگامی است که اهمیت او در سینمای بین‌المللی در تاریخ فیلم تثبیت شده است. 

موسیقی و اشعار دایان وارن تأثیر احساسی فیلم‌های بی‌شماری را ارتقاء بخشیده و الهام‌بخش نسل‌های هنرمندان موسیقی بوده است. 

پیتر ویر کارگردانی با مهارت و هنرمندی تمام عیار است که کارش در قدرت فیلم‌سازی، طیف کاملی از تجربیات انسانی را به ما یادآوری می‌کند.»

این جایزه افتخاری «به منظور ارج نهادن به تمایز فوق‌العاده در دستاوردهای مادام‌العمر، کمک‌های استثنایی به وضعیت هنر و علوم سینمایی، یا خدمات برجسته به آکادمی» اعطا می‌شود.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت