«حکم رشد» پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه دوم خرداد/ بازپخش «ستایش ۲» دوم شد

نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد از بین سریال‌های جدید پخش‌شده در نیمه دوم خرداد ۱۴۰۱، سریال «حکم رشد» از شبکه سه با ۲۴/۳ درصد پربیننده‌تر از سایر سریال‌ها بوده است. بر اساس این نظرسنجی، این سریال رضایت ۷۴ درصدی بینندگان را در حد زیاد کسب کرده است.

«حکم رشد» پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه دوم خرداد/ بازپخش «ستایش ۲» دوم شد

در این ظرف زمانی سریال‌های « وضعیت زرد ۲ » از شبکه دو با ۹/۵ درصد بیننده، « آقای قاضی » از شبکه دو با ۶/۳ درصد بیننده، « پلاک دو » از شبکه دو با ۶/۲ درصد بیننده و « دهیاری » از شبکه پنج با ۱/۵ درصد بیننده، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این نظرسنجی، میزان بیننده سریال‌های تکراری سیما در نیمه دوم خرداد ۱۴۰۱ نیز بررسی شد. از میان سریال‌های تکراری سریال «ستایش ۲» از شبکه آی‌فیلم با ۲۲/۸ درصد مخاطب، پربیننده‌ترین سریال تکراری بوده است. همچنین ۸۶/۱ درصد بینندگان سریال «ستایش ۲» از این سریال در حد زیاد رضایت داشته‌اند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «از سرنوشت ۴» نیز پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه اول خرداد ۱۴۰۱ بوده است. در همان ظرف زمانی، «حکم رشد» از شبکه سه با ۲۲/۳ درصد بیننده و کسب رضایت ۷۴/۵ درصدی آنان و «فرمانروای نقابدار» از شبکه پنج با ۷ درصد بیننده در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
کد مطلب: ۳۶۰۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت