مستند زندگی علی طولابی امشب پخش می‌شود/ سفر تا کوهدشت با فینالیست عصر جدید

مستند زندگی علی نظری طولابی فینالیست‌ فصل سوم عصر جدید، امشب بعد از خبر ساعت ۲۲ شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

مستند زندگی علی طولابی امشب پخش می‌شود/ سفر تا کوهدشت با فینالیست عصر جدید

 امشب پس از بخش خبری ساعت ۲۲ شبکه سه سیما، یک قسمت دیگر از سری مستندهای «تولد یک ستاره» که مرتبط با زندگی فینالیست‌های عصر جدید است، پخش خواهد شد. در این قسمت به زندگی علی نظری طولابی، نوجوان خوش‌صدای خوش‌ آتیه پرداخته می‌شود و بینندگان با او تا «کوهدشت» لرستان سفر خواهند کرد.

شهر «کوهدشت» را بسیاری با دیوارنگاره‌های غار باستانی «میرملاس» به خاطر می‌آورند، غاری که اولین نقاشی‌های دست بشر(در ایران) بر دیواره‌های آن کشف شده است. این شهر کوچک که طی دهه‌های گذشته هنرمندان موسیقی بسیاری را به خود دیده است و شهر هنرمند صاحب سبک و شناخته شده‌ای چون ایرج رحمانپور(حنجره زخمی زاگرس)است. حالا با نوجوان مودب و آراسته‌ای دوباره سر زبان‌ها افتاده است. نوجوانی که صدایش همان جریان شورانگیز زبانِ موسیقی باستانی پدرانش را بازتاب می‌دهد. طنین دلکش صدای علی طولابی که ناگفته‌های تاریخ یک قوم را بازنمایی می‌کند حالا_به واسطه طرفداران میلیونی «عصر جدید»_فرصتی دوباره برای بازنمایی دارد.

در مستند طولابی چه می‌گذرد؟

علی طولابی با بیش از ۱/۹ میلیون رأی بیشترین آرای مرحله نیمه‌نهایی را کسب کرده بود و بینندگان «عصر جدید» اقبال خوبی به او نشان داده بودند. استقبال شگفت‌انگیز مردم کوهدشت لرستان از او، دیدار او با وحید موسوی، دیگر خواننده لرستانی محبوب این فصل عصر جدید، شنیدن از بزرگ‌‌ترین ترس علی و... بخشی از مواردی است که در این مستند دیدنی به آن پرداخته می‌شود‌.

گفتنی است آخرین مستند فینالیست‌های عصر جدید یکشنبه شب پخش خواهد شد و مخاطبان پس از آن آماده پخش فینال بزرگ فصل سوم مسابقه «عصر جدید» در شب عید قربان خواهند شد.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۰۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت