نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما/ «عصر جدید» پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی خردادماه

مطابق با آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز تحقیقات صدا و سیما درباره برنامه‌های سیما در خرداد ماه ۱۴۰۱، برنامه «عصر جدید ۳» پربیننده‌تر از سایر برنامه‌های سیما بوده است.

نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما/ «عصر جدید» پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی خردادماه

 مطابق با آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما درباره برنامه‌های شاخص سیما در خرداد ماه ۱۴۰۱، در نظرسنجی پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیونی، برنامه «عصر جدید ۳» پربیننده‌ترین برنامه‌ خردادماه سیما بوده است.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما در خرداد ماه ۱۴۰۱، برنامه عصر جدید ۳ با ۴۴/۴ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۶/۸ درصدی آنان، پربیننده‌تر از سایر برنامه‌های صداوسیما بوده است.

همنچنین فصل سوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» با ثبت آمار ۳۵ میلیون و ۱۲۵ هزار بار مشاهده، آمار منحصر به فردی را در بستر پخش آنلاین تلوبیون به‌جا گذاشته است. قسمت نهایی این برنامه، با ثبت آمار ۵۲۰ هزار بار مشاهده، پربازدیدترین اپیزود تلوبیون در یک ماه اخیر به شمار می‌رود.

بر اساس نتایج این نظر سنجی، برنامه خندوانه از شبکه نسیم با ۳۹/۲ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۱/۷ درصد مخاطبان، مسابقه دورهمی از شبکه نسیم با ۲۸/۸ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۶/۲ درصدی آنان و برنامه «حیات وحش» از شبکه مستند با ۲۵/۷ درصد مخاطب و کسب رضایت ۹۱/۹ درصدی آنان در رتبه بعدی پر مخاطب ترین برنامه‌های سیما در خرداد ماه ۱۴۰۱ قرار داشته‌اند.

شایان ذکر است فصل هشتم خندوانه با ثبت آمار ۳ میلیون و ۳۶۵ هزار بار مشاهده و فصل پنجم برنامه دورهمی با ثبت آمار ۴ میلیون و ۴۵۳ هزار بار مشاهده، از پربیننده‌ترین برنامه‌های بستر آنلاین تلوبیون در ماه گذشته به شمار می‌روند.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت