مدیر شبکه نسیم اعلام کرد:

تلویزیون تصمیم ندارد با «خندوانه» خداحافظی کند

مدیر شبکه نسیم تاکید کرد: تلویزیون برای خداحافظی با برنامه «خندوانه» تصمیمی ندارد.

تلویزیون تصمیم ندارد با «خندوانه» خداحافظی کند

با نزدیک شدن به پایان فصل هشتم از برنامه «خندوانه» و همچنین بیان اظهاراتی از سوی محمد بحرانی ـ صداپیشه جناب خان ـ مبنی بر اینکه «... شاید بعد از این «خندوانه» برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر «خندوانه» ساخته شود یا نه و معلوم نیست اگر ساخته شود من در «خندوانه» باشم یا نه...» این شائبه برای برخی ایجاد شده بود که شاید تلویزیون تصمیم به پایان تولید و پخش این برنامه با اجرای رامبد جوان گرفته باشد.

 

خصوصا که تاریخچه ی تصمیمی حاشیه ساز از سوی جوان و عوامل سازنده مبنی بر حذف نام وریا غفوری ـ کاپیتان سابق تیم استقلال ـ و تاکید شبکه بر اینکه این رویکرد به «سلیقه و نظر تیم تولید برنامه» مربوط بوده و «ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی ندارند»، این گمانه زنی را پررنگ تر می کرد؛ که البته از سوی سیدمحمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم رد شد.

 

خوشرو  درباره ی تولید و پخش ادامه «خندوانه» و خبرهایی که درباره پایان این برنامه در فضای مجازی منتشر می شود، توضیح داد: تا پیش از آغاز ماه محرم برنامه «خندوانه» روی آنتن است. از چند ماه گذشته این برنامه ریزی برای «خندوانه» وجود داشته است. همیشه بین فصل ها فاصله ای وجود داشته تا تیم سازنده خودش را ارزیابی کند و همچنین شبکه ارزیابی داشته باشد و تغییرات فرمی و محتوایی اتفاق بیفتد.

 

وی ادامه داد: این سری تیم «خندوانه» تقاضای زمان بیشتری داشتند تا بتوانیم زمانی را برای بازسازی و برگزاری جلسات اتاق فکر اختصاص بدهیم و تحقق این امر همچون فصول گذشته کمی زمان می برد.

 

مدیر شبکه نسیم در پایان یادآور شد: این بازه زمانی در فصل های قبل هم صورت گرفته است؛ گاهی این فاصله کم و گاهی بیشتر بوده و تلویزیون تصمیمی برای خداحافظی با «خندوانه» ندارد.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۱۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت