رضا رویگری: منتظر اشاره میرباقری برای حضور در سریال سلمان فارسی هستم

آیین رونمایی از فیلم مستند «تماشاگر بهار»، مستند پرتره رضا رویگری که در شبکه مستند سیما تولید شده، چهارشنبه ۵ مرداد با حضور رضا رویگری، محسن برمهانی معاون سیمای جمهوری اسلامی، عوامل سازنده مستند و جمعی از اهالی هنر در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

رضا رویگری: منتظر اشاره میرباقری برای حضور در سریال سلمان فارسی هستم

رضا رویگری ضمن تشکر از تهیه کننده و کارگردان مستند تماشاگر بهار، با اشاره به حضور خود در آثار داود میرباقری گفت: منتظر اشاره میرباقری برای حضور در سریال سلمان فارسی هستم، چون آثار و کارهای ایشان ماندگار است. در حال حاضر درصدد انجام مسائل فیزیوتراپی هستم. 

وی در خصوص سریال مختارنامه گفت: راز ماندگاری مختارنامه کارگردانی خوب آقای میرباقری و متن بسیار زیبای ایشان است. دلیل عمده آن هم این است که آقای میرباقری به صدر اسلام اشراف دارد و عوامل سازنده سریال مختارنامه فوق العاده بودند. میرباقری یک استثاست و هرکس از عهده چنین کاری بر نمی‌آید و صداوسیما باید از امثال میرباقری استفاده کند. 

محسن برمهانی معاون سیما در این نشست ضمن اشاره به فعالیت هنری پربار رضا رویگری در عرصه سینما و تلویزیون کشور اظهار کرد: باعث افتخار است که کنار ستاره سینمای ایران در دوره نوجوانی و ستاره امروز قلب خود نشسته‌ام. از عوامل شبکه مستند بابت تولید این مستند تشکر می‌کنم. باید گفت که سینما ایران روی دوش امثال رضا رویگری شکل گرفته است.

وی ضمن نام بردن از رویگری ادامه داد: مایه شرمندگی دست اندرکاران امر است اگر تا به امروز به شما بی توجهی شده و باعث سرافکندگی است که شرایط فعلی شما نامناسب بوده است. بنده به عنوان شاگرد شما در این نشست حضور پیدا کرده‌ام. ان‌شاءالله هر چه سریعتر در وضعیت شما بهبود حاصل شود.

شایان ذکر است ابوالفضل محمدباقر تهیه کننده، ابوالفضل توکلی کارگردان، ابوالفضل علایی تصویر بردار و وحید نوروزی صدابردار فیلم مستند «تماشاگر بهار» هستند.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۱۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت