دلتنگی فرزند شهید مدافع حرم در «نسیما»

زینب شیری جعفرزاده دختر شهید مدافع حرم در مقابل دوربین «نسیما» دلتنگی هایش را بیان می کند.

دلتنگی فرزند شهید مدافع حرم در «نسیما»

برنامه «نسیما» به کارگردانی و تهیه کنندگی پرهام عمرانی به عنوان تنها دوربین مخفی تلویزیون به سراغ موضوعات روز و تقویمی رفته و افراد را به چالش می کشد تا آن ها را  تشویق به تامل در برابر مسائل روز کند. 

جدیدترین قسمت «نسیما» به دلتنگی دختری می پردازد که سال ها است از پدر خود بی خبر بوده و در حال حاضر جز یک قاب عکس نشانی از پدر ندارد. این دختر در پارک در حال بازی است اما دلتنگی برای پدر موجب می شود تا از افراد مختلف بخواهد برایش نامه بنویسند. حال افراد حین نوشتن نامه متوجه موضوعی می شوند که آن ها را حیرت زده می کند.

زینب شیری جعفر زاده دختر شهید مدافع حرم حبیب الله شیری جعفرزاده است که در این قسمت از برنامه «نسیما» مقابل دوربین می رود و از مردم میخواهد دلتنگی های او را به روی کاغذ بیاورند.

برنامه «نسیما» با موضوع حضرت رقیه(س) دوشنبه ساعت 22:40 به روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. 

عوامل برنامه «نسیما» عبارت اند از:

تهیه کننده و کارگردان : پرهام عمرانی/سردبیر و جانشین تهیه کننده : هدیه بیدی/مدیر خلاقیت : حسین شکیب راد /نویسنده : زهرا رحیم حسینی /ایده پردازان:حسین شکیب راد،مسعود آهنچی،امیر اردلانی،عباس روزمه، امیر چمنی، زهرا رحیم حسینی،حسین کبیری، حمید براتی،صادق عمرانی،مهتاب سرشک،آرسام سلطانی،علی اصغر رضایی،محمدداوود آبادی /دستیار کارگردان و برنامه ریز : زهرا کاظمی /تدوینگر : اسماعیل رسولی مهر /گرافیست و تیتراژ: حامد فرهی/ طراح لوگو : احسان حسینی/مدیر تصویربرداری : محمد اعلایی /تصویربرداران: محسن مقصودی،الیاس صادقیان،امیرمهدی حاجی پروانه،سینا عباسی،مهدی سهرابی،پیمان باقری،مرصاد ارکی،مبین نسرین فر،جواد گرگانی/مدیر صدابرداری : سینا الله وردی /صدابردار : سیدمرتضی جوادی/مدیر تولید : حمید قنبری مهابادی/مدیر روابط عمومی : مینا قنبری /عکاس : پرهام عاشوری

کد مطلب: ۳۶۱۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • ناشناس ارسالی در

    خدا حفظت کنه دختر عزیزم 💐

دیدگاه

تازه ها

یادداشت