خبرهایی از سینما و تلویزیون در روزی که گذشت

ترلان پروانه در پدرخوانده؛ مسابقه جدید سعید ابوطالب

چکیده ای از خبرهای چهره ها در هفته اخیر را در ادامه می خوانید.

ترلان پروانه در پدرخوانده؛ مسابقه جدید سعید ابوطالب

امیر جدیدی پس از گذشت دو ماه از نمایش آنلاین فیلم «روز صفر» در نماوا، همچنان با این فیلم در سینمای آنلاین حضور دارد. «روز صفر» اثر سعید ملکان، پس از اکران در سینماها، از سوم تیر به صورت آنلاین اکران شد.  

 

بازپخش سریال «هوش سیاه»

حسین یاری از شنبه هفته آینده، بازپخش سریال «هوش سیاه» اثر مسعود آب‌پرور را از آی‌فیلم روی آنتن دارد. این مجموعه پلیسی اولین بار سال ۸۹ پخش شد و کیکاووس یاکیده دیگر بازیگر اصلی آن است. 

ترلان پروانه در  «پدرخوانده»

ترلان پروانه در مسابقه جدید سعید ابوطالب با نام «پدرخوانده» شرکت کرد. این مسابقه مشابه مافیاست و باربد بابایی، پژمان بازغی، حدیث میرامینی، سپند امیرسلیمانی و امیر کربلایی‌زاده نیز در آن حضور دارند.  

سریال «ماهچراخ» در حال ساخت است

صفا آقاجانی در سریال «ماهچراخ» ساخته آرش داوودی بازی کرده است. این مجموعه ۱۰ قسمتی ویژه اربعین حسینی، با بازی احمد نجفی، آزیتا ترکاشوند، انوش معظمی و رابعه اسکویی در حال تولید است.  

مجید یاسر به «نون خ ۴» اضافه شد

مجید یاسر به جمع بازیگران «نون خ ۴» اثر سعید آقاخانی اضافه شد. مهدی فرجی تهیه‌کننده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، از یاسر، حسن معجونی و امیر سهیلی به عنوان بازیگران جدید این فصل نام برده است.

محمدجعفر خسروی به عنوان مجری در مجموعه مستند ترکیبی «راویان کهکشان» حضور داشته و در این مستند با قهرمانان دوران دفاع مقدس گفت‌وگو کرده است. این مستند در هفته دفاع مقدس به پخش می‌رسد.‌

 
منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: ۳۶۲۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت