سریال «ماهچراغ» از 15 شهریور روی آنتن می‌رود/ قصه آدم‌هایی که با توکل چالش‌ها را حل می‌کنند

آزیتا ترکاشوند گفت: سریال «ماهچراغ» قصه آدم‌های مختلفی است که در زندگی چالش‌هایی برای آن‌ها پیش می‌آید، اما این چالش‌ها را با ایمان، توکل و آگاهی حل می‌کنند.

سریال «ماهچراغ» از 15 شهریور روی آنتن می‌رود/ قصه آدم‌هایی که با توکل چالش‌ها را حل می‌کنند

آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون، شب گذشته مهمان برنامه «شب فیروزه‌ای» با اجرای سیدمرتضی حسینی در شبکه پنج سیما بود. بازیگر سریال جدید «ماهچراغ» که قرار است در ایام اربعین از شبکه پنج سیما پخش شود، ضمن بیان جزئیاتی از نقش آفرینی خود در این سریال گفت: سریال «ماهچراغ» که از 15 شهریور در شبکه پنج سیما پخش خواهد شد، ویژه شب‌های اربعین است که امیدوارم مورد پسند واقع شود.

ترکاشوند در رابطه با داستان این سریال عنوان کرد: سریال «ماهچراغ» قصه آدم‌های مختلفی است که در زندگی چالش‌هایی برای آن‌ها پیش می‌آید، اما این چالش‌ها را با ایمان، توکل و آگاهی حل می‌کنند. فکر می‌کنم «ماهچراغ» قصه بسیار جذابی دارد که امیدوارم مخاطبان ببینند و خوششان بیاید.

مجموعه تلویزیونی ماهچراغ به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش داودی در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید می‌شود که احمد نجفی، انوش معظمی، آزیتا ترکاشوند، پریسا گلدوست، صفا آقاجانی، رابعه اسکویی، حسن اسدی، اتابک نادری، مجید شهریاری، شهناز شهبازی، فریبا طالبی، مهدی خزبانی، گلشید بحرایی، امید ماهر، عباس صفا و... در آن ایفای نقش می‌کنند.

داستان این سریال پیرامون روایت و دلدادگی آدم‌های مختلف به امام حسین(ع) است که در موکبی در ایستگاه راه آهن شلمچه می‌گذرد و به گفته کارگردان آن سعی شده تا با نگاهی نو و در یک لوکیشن واحد داستان این افراد بیان شود.

آزیتا ترکاشوند سابقه بازی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی زیادی را دارد که از جمله نمونه‌های شاخص آن می‌توان به فیلم‌های سینمایی «قلاده‌های طلا»، «سیانور»، «زهرمار» و سریال‌های «هیولا»، «گاندو»، «کلاه پهلوی» اشاره کرد. او اخیرا با نقش‌آفرینی در سریال «حکم رشد» در تلویزیون حضور داشته است. این بانوی بازیگر در گفت‌وگو با سیدمرتضی حسینی، درباره فعالیت هنری‌ خود و کارهای جدیدش در سینما و تلویزیون سخن می‌گوید.

«شب فیروزه‌ای» هر هفته دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج پخش می‌شود. این برنامه که با اجرای سیدمرتضی حسینی روی آنتن می‌رود، در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج تهیه و تولید می‌شود.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۲۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت