مسابقه‌ استعدادیابی «مجری‌نو» روی آنتن شبکه امید

هرساله مسابقات متعدد استعدادیابی در تلویزیون تولید و پخش می‌شود. شبکه امید اما این‌بار در اقدامی جالب این مسابقه را در دل یک برنامه زنده تلویزیونی روی آنتن می‌برد.

مسابقه‌ استعدادیابی «مجری‌نو» روی آنتن شبکه امید

«مجری‌نو» بخش جدیدی در برنامه «باشگاه امید» است که نوع خاصی از استعدادیابی را به آنتن تلویزیون آورده است.

اولین فراخوان این مسابقه ششم مردادماه 1401 از طریق صفحه مجازی برنامه منتشر شد و علاقمندان بسیاری نمونه اجرای خود را ارسال کردند.

پس از آن ویدیوها به مرور توسط کارشناسان دیده شدند و شرکت‌کنندگان ازپنجم شهریور 1401 روی آنتن زنده‌ شبکه‌ امید استعداد خود در زمینه اجرا و مهارت مدیریت یک گفت و گوی چالشی را محک زدند.

تیم سردبیری و نویسندگان برنامه باشگاه امید برای این بخش طراحی ویژه‌ای داشتند تا این استعدادیابی تفاوت‌هایی با همه‌ی برنامه‌هایی که تا الان ساخته شده است داشته باشد. یکی از این تفاوت‌ها زنده بودن این بخش است و تفاوت اصلی‌تر حضور یک مجری بازیگر است، حسام نام‌آور که در سری پیشین با عنوان «استاد» در برنامه حضور داشت حالا مردهزارچهره‌ای است که به عنوان مهمان مجریان نو هرروز با نقش و گریم خاصی مقابل شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد و سعی می‌کند شرایط را برای آن‌ها سخت کند تا مستعدین واقعی شناسایی شوند.

بعد از اجرای شرکت‌کنندگان بینندگان می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی شرکت کننده مورد نظرشان به همراه امتیاز از یک تا پنج مجری منتخب را انتخاب کنند.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۲۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت