ادامه حضور رامبد جوان در تلویزیون با «خندوانه» و مسابقه ای جدید

مدیر شبکه نسیم در پاسخ به سؤالی درباره ادامه ساختِ «خندوانه» در تلویزیون تأکید کرد که در سالِ جدید، «خندوانه» جدید برای پخش آماده می‌شود. برای جایگاه مجری آن نیز اتفاقی نیفتاده است.

ادامه حضور رامبد جوان در تلویزیون با «خندوانه» و مسابقه ای جدید

این روزها شبکه نسیم برخلاف سال‌های قبل پرقدرت در میدانِ‌ برنامه‌سازی ویژه ایام محرم و صفر حضور دارد. چرا که سال‌های گذشته تنها شاهدِ «با حسین حرف بزن» و چند برنامه دیگر که به این ایام منعطف می‌شدند، بودیم و اما امسال در ایام محرم، «قاب عاشقی» را همراه با دوربین مخفی «نسیما» و دورگردونِ نذری‌های حسینی به آنتن رساندند. 

 

این اتفاق باعث شد که شبکه نسیم در میدان بماند و کماکان در این روزها هم مخاطبِ‌خودش را حفظ کند. یعنی نه تنها برنامه تأمینی صرفاً خارجی روی آنتن نداشت بلکه کارهای تولیدی خلاقانه‌ای را مخاطب به چشمِ‌خود دید که تنها منتظر چند برنامه برند نباشد؛ قرار است این روند با ساخت چندین برنامه دیگر به تعبیرِ محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در این شبکه تلویزیونی ادامه‌دار باشد. 

 

اما در این میان، هنوز حاشیه‌های «خندوانه» دست از سرِ تلویزیون برنمی‌دارد و گروهی در هاله‌ای از ابهام ماندنِ ساخت و ادامه این برنامه را هنوز سوژه می‌کنند. در حالی‌که این روزها رامبد جوان و تیمِ خندوانه‌ای، در حال تدارکِ مسابقه‌ای جذاب برای شبکه نسیم‌اند که زودتر از «خندوانه» به آنتن خواهد رسید. 

 

شنبده ها از درون شبکه نسیم حاکی از آن است که تیم تولید «خندوانه» در حال حاضر در پیش‌تولید برنامه دیگری‌اند که فعلاً نمی‌توان واردِ جزئیات آن شد. البته این کار، برنامه‌ای جدید و کاملاً متفاوت با «خندوانه» است، رامبد جوان آن را اجرا می‌کند و یک مسابقه تلویزیونی خواهد بود. 

 

از شواهد پیداست: این روزها تیمِ برنامه‌ساز، جلسات طراحی و هماهنگی را برای مقدمات تولید برگزار می‌کنند و قرار است ان‌شاءالله همه‌چیز درست پیش برود شاهدِ پخش این برنامه تلویزیونی از فصل زمستان باشیم.

مدیر شبکه نسیم نیز در گفتگویی در پاسخ به سؤالی درباره ادامه ساختِ «خندوانه» در تلویزیون گفت: قرار نبود که این برنامه تعطیل شود و فقط بحثِ ارتقاء کیفیت محتوایی را داشته‌ایم که نسبت به برنامه‌های دیگر این شبکه هم چنین اتفاقی وجود دارد. ما هیچ‌وقت بنایِ تعطیلی این برنامه را نداریم و در سالِ جدید، «خندوانه» جدید برای پخش آماده می‌شود. برای جایگاه مجری آن نیز اتفاقی نیفتاده است.

 

او افزود: اتاق فکر «خندوانه» تشکیل شده و عوامل در حال بررسی‌اند که نقاط قوت و ضعف فصل قبلی را مورد واکاوی قرار دهند.

برخی از کانال‌های مجازی و سایت‌ها کماکان به این نکته اشاره دارند که ادامه «خندوانه» در هاله‌ای از ابهام قرار دارد یا به این نکته اشاره می‌کنند که «خندوانه» جدید بدونِ رامبد جوان روی آنتن خواهد رفت. در حالی‌که با این نکته محمدرضا خوشرو، می‌توان به این نکته رسید که «خندوانه» به پایان راه نرسیده و همچون گذشته با ارتقاء محتوایی و فرمی و تغییرات و تحولاتی دوباره به آنتن بازخواهد گشت. 

 

بنابراین پرونده «خندوانه» در فصل هشتم، بسته نمی‌شود و گروه «خندوانه» با چند ماه پیش‌تولید و تولید برنامه‌ای جدید به آنتن برمی‌گردند و چند صباحی دیگر در سال جدید با فصل نهم «خندوانه» دوباره پا به ماراتنِ برنامه‌های سرگرمی تلویزیون می‌گذارند. باید دید رامبد جوان و دست‌اندرکارانش برای بازگشتِ دوباره در حال تدارکِ چه تغییرات و تحولاتی هستند؟

منبع: تسنیم
کد مطلب: ۳۶۲۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت