خاله شادونه به تلویزیون باز می‌گردد

فصل جدید «باغ شادونه» با محوریت آموزش مهارت‌های کودکانه روزهای زوج حوالی ساعت ۱۵:۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود، فصل دوم مسابقه «محیا» نیز از امشب (شنبه ۱۶ مهر) آغاز می‌شود.

خاله شادونه به تلویزیون باز می‌گردد

در فصل جدید باغ شادونه در هر قسمت ماجراهای مختلفی اتفاق می‌افتد که ضمن ایجاد نشاط و شادی برای کودکان پیام‌های آموزشی، اخلاقی، فرهنگی و مهارت‌آوری دارد.

در خلاصه داستان این فصل از برنامه آمده: خاله شادونه نامه‌ای به دستش می‌رسد که طی آن متوجه می‌شود باغ شادونه در خطر است. او بعد از ماجراهایی خود را به باغ شادونه می‌رساند.

اوستا گلاب باغبان و حافظ باغ در تلاش است محلی را فراهم کند تا بچه‌ها در آن ضمن آموزش مهارت‌های کودکانه در محیطی زیست کنند که عاری از هرگونه آلودگی باشد. باغ شادونه سری جدید در ۵۲ قسمت ۳۵ دقیقه طراحی و ساخته شده است.

این برنامه کاریست از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ذاکری، کارگردانی فروزان زاهدبیگی، سردبیری اسدالله اعلایی، بازی مهرداد مصلحی و اجرای ملیکا زارعی که روزهای زوج حوالی ساعت ۱۵:۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه روزهای زوج حوالی ساعت ۹:۴۵ خواهد بود.

آغاز پخش فصل جدید مسابقه «محیا»

این مسابقه که محوریت آن آموزه‌های دینی، اخلاق و احکام است، با اجرای سهیل اسعد در چهار مرحله طراحی شده است. فصل جدید این برنامه ریتم و ضرباهنگ سریع‌تری دارد و شرکت‌کنندگان برنامه از تنوع بیشتری برخوردارند. از دیگر تغییرات این فصل از برنامه طراحی سوالات و موضوعات کاربردی‌تر است.

در انتخاب شرکت کنندگان ملاک اطلاعات دینی افراد نبوده؛ چراکه افراد جامعه با اغلب سوالات طراحی شده در زندگی روزمره سر و کار دارند. مرحله سوال و جواب چند گزینه‌ای، تشخیص خطای رایج، پازل کلمات و حدس یک مفهوم بدون اشاره مستقیم از جمله‌ بخش‌های این مسابقه است.

سیدکاظم روحبخش، طلبه سطح خارج حوزه علمیه و دارای کارشناس ارشد رشته قرآن و حدیث از دانشگاه رضوی از کارشناسان مسابقه محیا است.

مسابقه محیا کاری از گروه معارف شبکه دو سیماست به تهیه کنندگی حسین نصیری، کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی، کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم روح بخش، سردبیری فقهی حجت‌الاسلام محمدنژاد و سردبیری رضا عیوضی که شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود. بازپخش این مسابقه روز بعد ساعت ۱۲:۱۵ خواهد بود.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۲۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت