افراسیابی: محتوای سریال «آنتن» اصلاح شده است

سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا گفت: بخش‌هایی از سریال «آنتن» در پلتفرم نماوا که این روزها به دلیل شرایط روز کشور مورد نقد بخش‌هایی از جامعه واقع شده است، پیش از این اصلاح شده بود و آنچه هم‌اکنون روی پلتفرم مذکور در دسترس عموم مردم است فاقد چنین ایراداتی است.

افراسیابی: محتوای سریال «آنتن» اصلاح شده است

 به تازگی کمپین‌های متعددی برای نظارت بیشتر ساترا بر سریال‌های چون «آنتن» و «شبکه مخفی زنان» در سامانه فارس من ثبت شده است. درباره سطح کیفی و ارزش زیباشناختی و ساختار هنری سریال«آنتن» که بیشتر از دیگر آثار جنجال به پا کرده است گزارشی مفصل  با عنوان یک خط قصه و این همه جنجال در خبرگزاری فارس منتشر شده است. به همین بهانه خبرنگار خبرگزاری فارس مصاحبه‌ای را با محمد صادق افراسیابی سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا انجام داده است که در ادامه ارائه می‌شود.

محمد صادق افراسیابی در رابطه حواشی مطرح شده در خصوص سریال «آنتن» گفت: بخش‌هایی از سریال «آنتن» در پلتفرم نماوا که این روزها به دلیل شرایط روز کشور مورد نقد بخش‌هایی از جامعه واقع شده است، پیش از این اصلاح شده بود و آنچه هم‌اکنون روی پلتفرم مذکور در دسترس عموم مردم است فاقد چنین ایراداتی است.

وی با اشاره به نقش تنظیم‌گر ساترا در خصوص محتوای  پلتفرم‌های نمایش خانگی‌ افزود: لازم است به این موضوع توجه داشته باشیم که پلتفرم‌های نمایش خانگی توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند و نقش حاکمیت در این حوزه تنظیم‌گری است و نه تصدی‌گری و ساترا همواره در حوزه تنظیم‌گری و نظارت بر عملکرد پلتفرم‌های نمایش خانگی‌، اسناد بالادستی و مقررات و آیین‌نامه‌های محتوایی را مد نظر قرار داده است و هر مجوزی که صادر می‌شود بر اساس اسناد بالادستی است.

سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا ادامه داد: در عین حال ممکن است برخی مسائل به علت شرایط روز جامعه مطرح شود که پلتفرم‌های نمایش خانگی نسبت به اصلاح چنین محتوایی اقدام کرده‌اند و ضمن اصلاح محتوا تلاش داشته‌اند تا طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده برنامه‌های خود را پخش کنند تا حقوق مصرف‌کنندگان تضییع نشود.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۲۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت